64 So faded

1.5K 42 6
                                    

"Hva så? Hvor har du været?" spørger de andre da jeg kommer alene tilbage. "Jeg skulle bare finde ud af nogle ting" svarer jeg, og sætter mig i en af stolene. Jeg tørrer nogle af tårerne væk under mine øjne. "Hvor er Thor?" spørger Josephine og smiler til mig. "Han kommer nok lige om lidt. Jeg tror også lige han skulle tænke over nogle ting" siger jeg og finder en solcreme frem. Jeg smører mig godt ind i den, og sender den videre. De andre sidder og stirre på mig, som om jeg vil fortælle noget mere, "hvad er programmet i dag?" spørger jeg, for at dreje emnet over på noget andet. "Scarlet, Karl William og Phlake. Altså det er dem der er noget ved i dag" svarer Anthon mig og smiler. "Jeg har glædet mig vildt til Karl! Fuck det bliver fedt" siger jeg og klapper i mine hænder. "Phlake bliver so faded" siger Lauge og griner.

Vi sidder lidt i stolene og nyder solen. "Hej bois" siger Thor overglad, og sætter sig i en stolene. Jeg kan se på ham han har grædt. Jeg får helt ondt i maven og kigger ned i jorden. Jeg får kort øjenkontakt med ham, og smiler til ham. Jeg vil ikke rende rundt, og være ked af det. Vi må få det bedste ud af det. Det var jo en fælles beslutning. "Skal jeg ikke lige gå ned og købe noget morgenmad?" spørger jeg og rejser mig fra min stol. "Jo god idé, jeg går med" siger Maria og Emma i kor. Jeg løfter en stor grå hættertrøje fra jorden. "Må jeg låne den her?" spørger jeg og vifter med den. "Ja ja, tag du bare den" siger Anthon nikker. Jeg tager den over hovedet og opdager det er en MC LEIF trøje. Jeg griner lidt for mig selv, og går så med pigerne.

"Hvad skete der med dig og Thor, i morges?" spørger Maria på vej tilbage. "Vi gjorde det forbi. Det var nok for det bedste" siger jeg og kigger op på hende. "Er du okay, så?" spørger Emma og klapper mig på ryggen. "Ja, det var en fælles beslutning, måske ender vi sammen, måske ikke" siger jeg, og går ind i vores lille lejr.

Gymnasielivet - CITYBOISOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz