Jeg sidder til morgensamlingen sammen med pigerne. Vi diskutere næste uges årsbal. Em skal selvfølgelig følges med Anth og de andre piger har fundet nogle sprøde 1. g drenge. "Carl, er herre cute! Han har simpelthen hele pakken" siger Lisa og smiler helt ved tanken. "Skal du tage hans mø?" griner Em og blinker til hende. Hun vender sig mod mig, "hvem skal du følges med? Thor?" siger Lisa og forsøge at dreje emnet over på noget andet. Jeg trækker på skuldrene, "han har ikke spurgt mig... men har i fundet kjole?" spørger jeg. De nikker begge, "min er lang og stram og så er den helt sort" fortæller Em og kører sine hænder langs hendes krop. "Jeg har en kort, gå lille sag" siger Lisa, "hvordan ser din ud?" spørger Lisa. "Altså den går langt ned på ryggen og så er den sløv, grå blå agtig. De er gulvlang og har et slip, så mit ben kommer til syne" forklarer jeg indtil vi bliver afbrudt af elevrådsformanden.
Da morgensamlingen er færdig går jeg sammen med Em udenfor. "Vi du ikke med ind til byen efter skole? Jeg skal købe nye sko til årsbal" spørger jeg Em. Hun nikker ivrigt og vi planlægger turen.
Dagen går hurtigt og Em og jeg sidder i toget mod København. Vi starter ud med at gå ind i YSL, fordi jeg havde set nogle flotte sko. Jeg får købt nogle sorte stilletter. Em trækker mig med ind Louis Vuitton, fordi hun skulle købe en lille taske.
"Skal vi ikke drikke en kop kaffe på OC?" spørger Em da vi går ud af LV. Jeg nikker og vi går op på OC. Em bestiller en iskaffe og jeg bestiller en cola. "Hvorfor har Thor ikke inviteret dig?" spørger hun pludseligt. "Jeg ved det ikke... Altså vi kom ud i et skænderi forleden, fordi han kyssede med Josephine på Cubana, men jeg tror alt er ok nu, så jeg forstår det ikke...?" "Det kan jo være han vil gøre noget specielt" svarer Em og tager en tår af hendes kaffe.
YOU ARE READING
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.