3 Walk of Shame

3.1K 48 0
                                    

Jeg vågner ved nogen ligger og grynter. Jeg får sat mig op og kigget mig omkring. Jeg genkender ikke værelset, men opdager der ligger nogen ved siden af mig. Thor grynter let og vender sig om på den anden side. Som refleks kigger jeg hurtigt under dynen for at se om jeg har tøj på. Jeg ligger kun i undertøj og det samme gør Thor. Ingen af pigerne er der, men mit tøj er smidt i hjørnet af værelset og min taske ligger lige foran døren. Jeg sætter mig op i sengen og rækker ud efter mit tøj. 

"Hvor skal du hen?" Spørger Thor. Jeg vender mig om med et sæt og smiler til ham. "Hvad laver jeg her, og hvordan er jeg kommet her hen?" Spørger jeg hysterisk. Han smiler til mig, "du var så fuld i går, at vi måtte finde det nærmeste hjem, og lade dig sove der" grinte han. "Så vi lavede ikke noget?" Spørger jeg lettet. Han ryster på hovedet og rækker ud efter min hånd. Han fører min hånd op mod hans læber. "Undskyld Thor, men jeg tror jeg må hjem nu" siger jeg spydigt og trækker min hånd til mig. Jeg trækker i min kjole og tager min trench coat på. Jeg griber min taske og går med faste skridt mod døren. Jeg vender mig om mod Thor, der var lige i hælene på mig"Tak for i går det var en fornøjelse" siger jeg og drejer om på hælene. 

Jeg har aldrig følt mig så pinlig som denne walk of shame. Jeg roder efter min høretelefoner og sætter noget musik på. Jeg når lige akkurat toget, og finder en plads. 

Jeg sætter nøglen i døren og drejer den forsigtigt, sæt nu min familie lå og sov. Det gjorde de ikke. "Hej skat, har du fået morgenmad?" spørger min mor. Jeg ryster på hovede og sætter mig ved bordet. "Emma ringede i går og sagde du sov hos hende. Hyggede i jer?" Jeg smiler som svar og propper et stykke bolle ind munden. "Er det ok jeg ligger mig ind på værelset? Jeg har det ikke så godt..." Mine forældre griner af mig, "har du tømmermænd?" Griner min far. "Ja læg du dig bare ind" smiler min mor.

Jeg ligger mig ind på min seng, og en besked tikker ind på min telefon. 

Thor: Hello, jeg ville bare sikre mig du kom godt hjem <3

Mig: Jo tak, det gjorde jeg - tak for i går <3

Thor: Ja det var vildt hyggeligt <3

Mig: <3 <3

Jeg slukker min telefon og vender mig om på den anden side og falder straks i søvn. 


Gymnasielivet - CITYBOISTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang