Jeg sætter mig ved et lille bord nær den lyshårede dreng. Han vender sig om mod mig, og jeg kan se det er Thor. Han smiler til mig, siger noget til Josephine og kommer gående mod mig. Josephine vinker til mig og jeg vinker tilbage. Thor sætter sig hos mig og kysser mig på kinden. "Hej skat, hvad laver du her?" spørger han og tager min hånd. "Jeg troede du skulle være sammen med din mor?" siger jeg og smiler falskt til ham. Han bliver pludseligt meget stille og kigger ned i jorden. "Hvad laver du her, med hende?" spørger jeg lavt. Han svarer ikke, men tager bare min hånd og klemmer den let. Jeg slipper den og kigger alvorligt på ham. "Thor?" siger jeg nu lidt hårdere. "Hun er lige gået igennem et hårdt break up, og hun ringede og var mega ked af det, så jeg blev nødt til at hjælpe hende" siger han stille. "Hvorfor siger du ikke bare det?" spørger jeg ham, nu lidt sødere. Jeg tager hans hånd igen, og kigger ham dybt i øjnene. "Det ved jeg ikke... Jeg tror bare, jeg var bange for at miste dig igen" siger han langsomt.
Han kigger ned i jorden og tager en dyb indåndning. "Thor" siger jeg og trækker ham ind i et langt kram. "Undskyld jeg forstyrrer, men Thor jeg tror jeg smutter nu" siger Josephine og krammer kort Thor og derefter jeg. "Josephine vent lige" siger jeg og griber fat i Jose. "Jeg har alligevel lektier for, drik nu jeres kaffe, og hyg jer" siger jeg og smiler. Thor smiler til mig som et tak, og rejser sig. Jeg drikker hurtigt min kaffe og skynder mig hjem.
Jeg sidder i toget, og hører Justin Bieber for fulde gardiner, da en snap tikker ind på min mobil. Den er fra Anthon, og det er en video. Jeg åbner den og ser det er en video af Thor og Jose. Jeg bliver nødt til at genindspille den, for at se hvad der sker på den. Jeg kan se det er en video fra en café,hvor Thor sidder med armen om Jose. De sidder meget tæt og han nusser hendes lår. Jeg slukker arrigt min telefon, og ligger den fra mig. Flot Thor!
YOU ARE READING
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.