18 Victor

2.2K 35 0
                                    

En dunkene musik rammer mit bryst. Svedende kroppe vrider sig rundt i takt til musikken. Lugten af alkohol og sved snitter min næse.
Thor giver min hånd et kærligt klem, og hiver mig over til baren. Han bestiller to øl, og falder i snak med en af hans venner. Jeg læner mig op af baren og kigger ud over dansegulvet. Victoria jeg mødt første dag, havde godt gang i Julius Bay, og Sofia og Dagmar hænger op af Carlo. Jeg tager fat om Thors arm, og prøver at følge med i den samtale han kører med hans ven. De snakker om fodbold, men jeg forsøger at følge med.

Et par hænder sættes op foran mine øjne, og jeg vender mig hurtigt om. "Heeeeeej!" Siger Anna og giver mig en kæmpe krammer. "Shit! Hej søde. Hvad fanden laver du her?" Udbryder jeg. Hun fortæller at hun havde en bekendt, og ville overraske mig. Jeg introducere hende kort til Thor, som snakker videre med hans ven. Jeg hvisker ham stille i øret at Anna og jeg går ud og danser. "Mød mig i pigeomklædningen om 10" hvisker jeg og bider ham i øret. Jeg tager hans hånd og holder øjenkontakten indtil jeg er for langt væk.

Anna og jeg siger farvel, og jeg går ned mod omklædningen. På trapperne bliver jeg stoppet af en dreng der ikke var Thor. Det var Victor fra min klasse. "Skal du ned til din kæreste?" Hvisker han og bider mig i øret. Jeg skubber ham væk. "Du er ulækker Victor!" Siger spydigt. "Kom nu du vil jo godt," siger han og tager mig på røven. Han trækker mig helt ind til ham. Han prøver at kysse mig. "Du er så fræk, smukke" stønner han. Jeg forsøger at skubbe ham væk, men uden held.
En arm griber fat i hans skulder. Thors knytnæve ender midt i hans ansigt. "Hvad fanden laver du med ham?!" Råber Thor. "Thor...han prøvede på alt muligt, jeg prøvede at stoppe ham, men han lyttede ikke!" Siger jeg. Jeg kan mærke en klump i min hals danner sig og gråden presser på. Han går langsomt over mod mig. Han giver mig en kæmpe krammer. "Undskyld jeg overreagerede, jeg vil bare ikke miste dig igen" siger han og kysser mig oven på hovedet.

Jeg tager Thors hånd, og trækker ham ud på dansegulvet. Vi danser tæt. Meget tæt. Thors mund ved mit øre. Vores åndedræt bliver tunge. Jeg kører min hånd om til hans nakke. Jeg kysser blidt hans nakke og op til hans øre. Jeg kysser først hans øre blidt, og bider i det. "Skal vi skride? Så kunne vi..." Siger jeg og hiver let i hans øre med mine tænder. Han stønner let og trækker mig ud af menneskemængden.

Vi går ned af gaden og mod hans lejlighed. Det er en frisk aften. Ikke kold, men frisk. Himlen er helt klar, og man kan se alle stjernerne.
Vi når Thors lejlighed. Han sætter nøglen i og drejer den forsigtigt. Jeg taber kæben da jeg ser hvad det var.

Gymnasielivet - CITYBOISWhere stories live. Discover now