53 Ingenting

1.6K 40 0
                                    

Han sætter sig ved siden af mig og tager en dyb indåndning. "Det... Jeg ved det ikke" siger han lavt. Jeg kan mærke tårerne presser på, men jeg holder dem inde. "Thor, vi kan jo ikke blive ved med det her. Jeg er så træt af, de episoder der har været. Både mine fejl, men også dine.." siger jeg indtil Thor afbryder mig. "Caro, vi lavede jo ikke noget. Jeg vil ikke miste dig igen, over en lille misforståelse! Det er dig og kun dig jeg vil have" siger han grådkvalt. Jeg kigger på ham og opdager han her helt røde øjne. "Lover du at i ikke lavede noget" siger jeg lavt efter en tid hvor ingen sagde noget. Han nikker, "Caro, selvfølgelig skete der ikke noget. Det er kun dig jeg vil have" siger han og vender sig mod mig. 

Han rykker sig tætter på mig og sætter to fingre under min hage. Han trækker mit ansigt tættere på hans og trækker mig ind i et langt varmt kys. Jeg trækker mig fra ham, og kigger ham dybt i øjnene. "Undskyld" siger jeg lavt, og kigger ned i jorden. "Jeg elsker dig Caro" siger han og aer min kind. "Thor, jeg elsker dig højt. Meget højt" siger jeg kysser ham blidt. "Jeg er ked af jeg ikke troede på dig" siger jeg og putter mig ind til Thor. "Jeg har jo givet dig god grund ikke at tro på mig længere" siger han og nusser mit hår. "Thor! Pak det der sammen. Jeg burde stole på dig, og det gør jeg også!" siger alvorligt og kigger ham dybt i øjnene. "Godt! Så snakker vi ikke mere om det" siger han hårdt og begynder lidt efter at grine. Jeg ryster på hovedet og griner med ham. 

Vi går op på mit værelse og ligger os i min seng. Pludseligt banker det på døren og min mor åbner den. "Nå, er du her?" siger min mor og kigger overrasket på Thor. "MOOOOAR" siger jeg højt og genner hende ud. "Jeg ville bare informere om, at far og jeg kører en tur" siger hun og går ned af trappen. Kort efter hører jeg døren smække, og jeg går ind mod mit værelse. 

Jeg stiller mig i dørkammen og kigger frækt på Thor. "Mine forældre er ikke hjemme før om en times tid" siger jeg og går langsomt mod ham. "Ved du hvad man kan nå på en time? To gange" siger han og lader mig kravle ind i hans arme. 

Gymnasielivet - CITYBOISWhere stories live. Discover now