24 Prep hos Thor

2K 37 0
                                    

Ugen går hurtigt og det er nu fredag. Jeg skal til fest hos Carlo, men være sammen med Thor først. Jeg har besluttet mig at fortælle ham det i aften. Jeg er ret nervøs. Sæt nu han ikke tilgiver mig eller vi går fra hinanden..? Jeg får hurtigt kasten tanken fra mig og træder ind på mit værelse. Jeg havde lige fået fri, og der var 3 timer til jeg skulle være hos Thor.

Jeg går over mod mit klædeskab og finder en fin Abercrombie kjole frem. Jeg tager mit tøj af og ligger det ind i mit skab. Jeg tager min morgenkåbe på og går i et hurtigt bad.
Jeg går ind på værelse og sætter mig ved mit makeup bord. Jeg ligger en lidt dyster makeup, og glatter mit hår. Jeg lader det hænge løst over mine skuldre. Jeg hopper i min kjole og kigger mig i spejlet. Det er en kold aften, så jeg snupper min pels og hopper i mine Loubs. På vej ud af døren snupper jeg min YSL clutch og ligger min telefon ned i den. Jeg går ned mod stationen og finder en plads i toget.

Jeg stiger af toget og går mod Thors hus. Jeg ringer på klokken og Thors lillesøster åbner døren. Thor kommer gående bag hende og byder mig indenfor. Han kysser mig hurtigt goddag og trækker mig op på hans værelse. "Thor..." Siger jeg og kigger alvorligt på ham. "Hva så?" Spørger han og kigger undrende på mig. Der bliver banket på døren og den åbner stille. "Forstyrrer jeg?" Spørger Thors mor. "Nej nej" smiler Thor til hans mor. "Okay jeg vil bare sige at der er mad nu" siger hun og lukker døren igen. "Kan det vente? Jeg er vildt sulten" spørger Thor og klapper sig på maven. Jeg nikker og kysser ham på munden.

Vi fjoller hele vejen ned af trappen og ned i spisestuen. Thor bliver ved med at kilde mig og jeg puffer blidt til ham.
Vi sætter os ved bordet og jeg smiler sødt til hans familie. "Det dufter dejligt" siger jeg idet hans mor sætter maden på bordet. Vi spiser færdigt, ryder af og går op på hans værelse igen.

Jeg kan ikke få mig selv til at fortælle ham om Anthon og mig. Jeg bider mig i læben og kigger ned på ham. Han havde smidt sig på hans seng, og jeg går langsom hen mod ham. Jeg ligger mig oven på ham og flytter noget af hand lange hår fra hans ansigt. Jeg kysser ham på næsen og hans mund fanger min. Han kysser mig først blidt og derefter udvikler det sig stille. Vi ligger nu bare og snaver.
Pludseligt bliver døren slået op. Thor kaster mig væk, så jeg ligger helt i den anden ende af sengen. Den dreng havde godt nok mange kræfter. Thors lillebror står i døren. "Anthon står nede i gangen og venter på jer" siger han og smækker døren i igen. Thor og jeg kigger på hinanden og bryder ud i grin. Jeg går over til hans spejl og retter på mit tøj og hår. Vi går sammen ned til Anthon og vi sætter kursen mod Carlo.

Gymnasielivet - CITYBOISWhere stories live. Discover now