Jeg husker ikke meget derfra. Der er nu gået omkring en måned. Thor og jeg har ikke snakket sammen. Jeg går med konstant kvalme og jeg har ikke haft et smil på mine læber. Thor var den bedste tid jeg har haft, og jeg savner ham helt vildt meget!
Skoledagene er lange og de værste dage er når jeg ser Thor grine. Vi smiler til hinanden når vi møder hinanden på gangene, men vi har ikke talt sammen efter Carlos fest. Jeg kan ikke klare mange dage mere uden at tale med ham. Det er ulideligt.Endnu en dag startes. Jeg gør mig hurtigt klar og går ned mod stationen. Jeg sætter mig ind i toget og læner mit hovede op af vinduet. Træerne står nøgne og vi er næsten gennem vintermånederne. Regnen siver ned og blæsten hiver fat i mig, idet jeg træder ud af toget. Jeg går ned af stien og ind på ØG.
Jeg sætter mig ind i min klasse og tænder for min computer. Instagram popper op på min startside og jeg scroller igennem alle de ligegyldige billeder. Et billede fanger mit blik. Thor postede i går aftes et billede af ham og en pige. Han sidder og krammer med Simone og hun kysser ham på kinden. Der er nu kommet flere i klassen. Jeg klasker min MacBook sammen og går sammen med nogle af pigerne ud til morgensamling.Nogle elever taler om en masse ligegyldige ting, og jeg lytter egentligt ikke helt efter. Jeg står i mine egne tanker. Døren til aulaen går op og jeg kigger mod den. Der går Thor med armen rundt om hende. Simone.
Min bedsteveninde Astrid opdager det og lægger en arm om mig og smiler til mig. "Han er ikke forelsket," hvisker jeg. "Caroline..." Hvisker hun tilbage og ligger hendes hovede på skrå. "Nej, han ser ikke sådan ud når han kigger på en han elsker!" Siger jeg og lægger mine arme over kors.
Jeg ser over mod dem. Thor har et mærkeligt tomt blik. Han ser ikke glad ud. 'Han elsker hende ikke' er de eneste tanker der kører igennem hovedet på mig.Dagen går langsomt. Regnen er ikke stoppet og vinden har trukket op. Jeg træder uden for ØG og leder efter min paraply i min taske, uden held. Jeg skulle gå ekstra langt i dag, da toget ikke gik fra Hellerup. Jeg går afsted. Biler kører forbi. Ikke alle er opmærksomme på vandpytter, så jeg er nu drivvåd. En bil kører langsomt op på siden af mig.
أنت تقرأ
Gymnasielivet - CITYBOIS
أدب الهواةCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.