Det ringer på døren nedenunder. Jeg får super meget stress, så jeg skynder mig at kaste de vigtigste ting ned i min Chanel le boy taske og tager mine YSL stilletter på, som jeg købte forleden.
Thor står nede i døråbningen. Han ser fandme godt ud i hans frække suit. "Hvad?" spørger jeg og kigger ned af min kjole da jeg ser Thors ansigt. Han har tabt kæben og den ligger nu helt nede på jorden. "Ikke noget, du ser bare vildt godt ud" udbryder han og omfavner mig. "Hvor er i kære! Claus, kan du ikke lige tage et billede af dem" spørger min mor og folder sine hænder. Hun får helt våde øjne og det samme gør min far. "Du ser hammer godt ud! Hun ligner dig, Regitze" griner min far og holder om min mor. Jeg ruller øjne af dem og Thor og jeg stiller op til billeder.
Vi siger farvel til dem, og sætter os ud i limousinen nogle af drengene havde bestilt til os. Thor hælder lidt Moet op til mig, og vi skåler alle sammen. Anthon sidder med Emma og Carlo med en pige fra hans klasse. Thor ligger en arm omkring mig og kysser mig i håret.
Limoen stopper og døren bliver åbnet. Vi træder ud på den røde løber og Thor griber min hånd. En mærkelig følelse strømmer igennem mig, og jeg ved ikke helt hvad det er. Thor og jeg stiller os op til et billede og vi går op af den røde løber og videre ind i den pyntede aula. Vi får et glas champagne mere og derefter skal vi danse les lanciers. Vi fjanter lidt rundt og vi kan egentligt ikke finde ud af det, men vi har det meget sjovt.
"Jeg køber lige noget at drikke til os" siger Thor og går over mod baren. Jeg finder hurtigt Emma og trækker hende lidt væk. "Jeg ved ikke hvad det er, men jeg har sådan en underlig følelse" siger jeg bekymret. Emma sætter sig ved siden af mig på trappen og ligger en arm omkring mig. "Er du okay?" spørger hun og nusser mig på ryggen. "Ja ja, det er nok bare nervøsitet for nomineringerne" siger jeg og trækker på skuldrene. Vi rejser os og går sammen tilbage til aulaen.
"Kan vi lige få ordet?" Spørger den ene elevformand da de træder op på scenen. "Vi har fået æren af at nominere årets baldronning og konge" fortæller den anden.
YOU ARE READING
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.