40 B-day

1.8K 35 0
                                    

Mandag morgen bliver jeg vækket af mine forældre der kommer syngende ind på mit værelse. "Godmorgen min skat, har du sovet godt?" spørger min far og kysser min pande. Jeg nikker og rækker ud efter gaverne de havde med ind. Jeg åbner forsigtigt den første bløde pakke. Jeg holder Acne lædernederdelen op foran mig og krammer mine forældre tak. Jeg var så glad for den, det var lige den jeg havde ønsket mig. Jeg åbner resten af mine gaver og kysser dem tak. De rejser sig og lader mig gøre mig klar. Jeg gør ekstra meget ud af mig i dag, så jeg tager min Acne skin-nederdel jeg fik på og en lækker strik på til. Jeg tager mine Ilsabet Marrant sko på, og svinger min Pronza Schuler taske over skulderen, og går ned i køkkenet. Jeg spiser en hurtig morgenmad og løber du af døren. 

Jeg når lige præcist mit tog, og kommer til tiden. Jeg går ind på skolen, og sætter mig ude i aulaen. Vi skal alligevel til samling, så jeg kan lige så godt sidde her ude og vente. Lisa kommer løbene mod mig og giver mig et kæmpe kram. "TILLYKKE SØDE!" råber hun. "Taaaak" siger jeg og smiler til hende. Vi taler kort sammen, indtil hun går ind i hendes klasse. Emma kommer og sætter sig hos mig. "Tillykke smukke, har du haft en god morgen?" spørger hun og krammer mig. "Det har jeg da" siger jeg og viser hende mine nye ting. Folk går forbi mig og siger tillykke, og Sofie kommer også og sætter sig ved mig. Vi taler lidt sammen, indtil jeg kan se Thor komme ind i aulaen. 

Jeg løber hen mod ham. "Heeeey" siger han og trækker mig ind i et stort kram. "Tillykke skat" hvisker han og jeg kigger op på ham. "Tak, du har noget der.." siger jeg og peger mig om munden. Han kigger undrende på mig, og forsøger at fjerne det. "Nej, du fik det ikke... Her lad mig fjerne det" siger jeg og trækker hans ansigt tætter på mit. Jeg kysser ham og det udvikler sig til et snav. Jeg trækker mig fra det, og kigger på ham. "Ja, jeg fik det" griner jeg og tørrer ham blidt om munden. Han griner, "der var ikke noget vel?" siger han og griner mere. Jeg smiler flabet til ham. "Næ" griner jeg og han trækker mig ind i et kram mere. 

Rektor begynder at tale, og jeg vender mig om mod hende, så Thor krammer mig bagfra. Skoledagen går hurtigt, og alle siger tillykke til mig. Jeg tager hjemad nu. Jeg glæder mig helt vildt til min fest på fredag. 

Gymnasielivet - CITYBOISWhere stories live. Discover now