48 D'angleterre

1.7K 39 3
                                    

Jeg havde været hjemme og hente nogle ting, og Thor havde inviteret Maria, Anthon, Munke og Emma. Jeg sad i toget mod København og glædede mig helt vildt. Alkoholen havde lagt sig og der var ro på igen. Jeg stiger ud af toget og går langs strøget til D'angleterre. Thor og de andre står ude foran, og venter på mig, så vi går samlet ind. Vi får vores værelse og drengene går i en kiosk for at købe noget alkohol.

Vi piger låser os ind i den kæmpe suite. Der var 2 kæmpe senge, en stue for sig og en spisestue. Vi har en kæmpe balkon lige ud til Kongens Nytorv og massere af plads. Efter vi havde gået rundt og set suiten smider vi os i en af de kæmpe senge og ligge bare og snakker. 

"BOOOIIIIS" råber drengene da de træder ind i suiten. De har hver en kæmpe flaske i hver hånd, og stiller dem inde i spisetuen. Vi kommer ud til dem og får åbnet for flaskerne. Drengene mikser noget sammen, og vi sætter os ud på balkonen. Maria tænder for en cigaret og sender pakken rundt. Thor tager en og tænder for den. "Det troede jeg ikke du gjorde?" spørger jeg forarget. "Special occasion" siger han og blinker til mig. "Så ræk mig lige en af de der special occasion cigaretter" siger jeg og griner. 

Vi sidder ude på terrassen i lang tid bare og drikker og ryger. Vi bliver alle lidt påvirket, og det begynder at blive koldt, så vi går indenfor og sætter noget musik på. Vi danser alle sammen, og har det mega sjovt. Vi drikker endnu mere af den dyre vodka og svinger med vores hofter (:'D). Maria og jeg beslutter os for at gå ind og hoppe i sengen. Vi hopper i takt til musikken. Pludseligt smider Maria sig i sengen og går fra mig. Hun løber ud på toilettet, men jeg tænker ikke længere over det. 

Jeg hopper videre for mig selv indtil der er en der fjerner mine ben under mig. Jeg falder tungt ned på sengen, og Thor kravler langsomt hen over mig. Han tager min hænder over mit hovede og presser dem hårdt ned i sengen. Han begynder at kysser mig helt vildt heftigt og jeg gør ikke rigtigt modstand. 

Et skrig og et bump afbryder vores stund. "CAROLINE OG THOR!" råber Anthon højt, og kommer løbende ind på værelset. "Maria er faldet har slået sig helt vildt!"

Gymnasielivet - CITYBOISHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin