56 Sommerfest

1.6K 35 0
                                    

Vi ankommer til festen, og stort set de første der kommer. Vi sætter os i sofaen sammen med Carlo og hans ven, og sidder bare og snakker. 

Der er nu kommet flere mennekser, og Thor stormer ud i haven. Han kommer målrettet mod mig, og omfavner mig i et snav. Den spidse smag af alkohol rammer mine smagsløg. Thor har drukket. Meget. Han vælter rundt, og er herre kærlig. Jeg placere ham i en sofa sammen med Maria og Munke, og jeg går ud for at finde Emma. 

Jg finder hende hurtigt, og vi får hældt nogle shots ned. Vi går sammen hen til slushice maskinen og fylder vores kopper godt op med tequila slushice. Jorden under mig begynder at være ustabil, og hele min verden snurre. Jeg griner fjollet. Af hvad, ved jeg ikke, men Emma og jeg har det mega sjovt. Min yndlingssang kommer på og jeg løber ud på dansegulvet. Jeg danser vildt alene, indtil to hænder på mine hofter vende mig hurtigt. "Skat, jeg tænkte på om vi ikke bare skal crashe her? Carlo har sagt ok" hvisker Thor i mit øre, og bider blidt i det. Jeg nikker og kysser hans hals. Sangen skifter og vi danser nu tæt til en stille sang. 

"To sek, jeg skal lige på toilettet" siger jeg til Thor og går ud af menneske mængden. Jeg finder hurtigt toilettet. Jeg river døren op, og finder Jacob side foroverbøjet over toilettet. "Hva så, er du okay?" spørger jeg ham, og sætter mig ned på hug ved siden af ham. Han kigger op på mig, og hans øjne flakker. Han smiler selvsikkert, "nu er jeg" siger han, og aer min kind. Jeg dumper ned på gulvet, og læner mig op af væggen. "Du er ret smuk når du sidder sådan" siger han og kravler hen mod mig. Jeg lukker mine øjne og hans læber rammer mine. Jeg lader dem forføre mine, og det udvikle sig til et lille snav. 

Jeg trækker mig fra det, og rejser mig hurtigt op. "Det... det går ikke det her! Nej! Det er ikke sket det her, vi er bare venner, okay?" siger jeg og kigger alvorligt på ham. Han nikker forstående. "Og vi siger det ikke til nogen! Du går ud først" kommandere jeg og peger på døren. 

Han smækker den efter sig, og jeg læner mig op af den. Den bliver åbnet, og jeg falder næsten. "Nå, er du her?" siger Thor. "Ja, jeg skulle lige friske mig op" siger jeg glad, og smiler til ham. Han skubber mig blidt længere ind på toilettet. Vi står tæt inde på det lille toilet, og Thor kigger seriøst på mig. 

Gymnasielivet - CITYBOISWhere stories live. Discover now