"Hvad?" udbryder jeg. "Jeg er ked af det, hvorfor ved jeg fandme ikke, men det er bare ikke fair. Du har vel ikke gjort noget?" siger hun og ligger en beroligende hånd på min skulder. Jeg ryster let på hovedet. "Er du sikker på det er Carla?" siger jeg og skuler over til hende. Hun sidder og snakke med Simone. "Men lov mig, du siger det ikke til nogen" "hvad tænker du? Tænker du jeg bare skal holde det tæt? Og jeg ikke skal sige noget til mine forældre?" spørger jeg og kigger uforstående på hende. "Jeg har lovet ikke at sige noget til NOGEN" siger hun. "Sige hvad til hvem?" spørger Thor og krammer mig bagfra. "Ikke noget" siger jeg og vender mig om mod ham. Jeg kysser ham midt på munden, "smutter du ikke lige over og køber mig en æblejuice?" spørger jeg og rækker ham en 10'er. Han kysser mig på kinden og går over mod boden.
Timerne var lange, og det eneste jeg tænkte på var hvad jeg skulle gøre. Jeg må nok bare holde det for mig selv. Det er nok bedst for alle. Det er bare rart at få bekræftet, at det ikke var mig selv der havde gjort det.
Timen går langsomt, men jeg har fri nu, og det er fredag. Jeg skynder mig ud af klasse lokalet og støder ind Simone. "Undsky... nååår er det bare dig?" siger jeg og går videre. Jeg gider ikke være høflig for sådan en smatso. Jeg hader hende virkeligt. Jeg smider min pels over min arm, og svinger min Pronza Schouler taske over min skulder. Min telefon ringer, så jeg tager den. "Hallo?" siger jeg ind i telefonen. "Heej, det er Anthon. Jeg ville bare høre om du vil med til min fest i aften?" siger Anthon, "ja da, selvfølgelig" siger jeg og smiler. "Okay super, så kom hos mig kl 22" siger han og lægger på.
Jeg skynder mig hjem, og tager et hurtigt bad. Jeg går ind i køkkenet hvor min mor står og læser avis. "Mor? Må jeg godt tage til noget hygge hos Anthon?" spørger jeg og stiller mig ved siden af hende. "Skat jeg ved ikke helt. Vil du gerne det efter alt det der skete sidst?" spørger hun og kigger op fra hendes avis. "Ej, rolig nu. Det er bare en hygge aften med nogle af mine venner. Det bliver ikke noget vildt, " lyver jeg. Hun tager en dyb indånding. "Okay, men så fyrer du også den løgn af for din far," siger min mor og smiler. Hun ved altid hvornår jeg lyver og når jeg ikke gør.
YOU ARE READING
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.