80 Snakken på toilettet

1.6K 49 10
                                    

Da jeg får styr på mine tårer, går jeg tilbage til de andre. "Hvad så?" råber Anthon, da jeg sætter mig tungt ved siden af ham. De andre ved ikke noget om det der lige skete. "Hvad sker der, søde" spørger han lidt sødere, da han ser mit ansigt. "Thor og Jacob er gået" svarer jeg ham bare, og stirrer ned i gulvet. "Vil du være stiv?" spørger han og griner. Det er han da allerede tænker jeg og nikker. Han henter en bakke med shots på. Jeg hælder dem alle hurtigt ned, og læner mig tilbage i sofaen. "Vil du tale om det?" spørger Anthon. Jeg ryster let på hoved og lukker øjnene.

"Jacob og Thor kom op og slås... og så gik de" siger jeg lavt efter lidt tid. Emma kommer gående over mod mig og kigger mærkeligt på mig. Jeg rejser mig op fra sofaen og kaster mig ind i hendes arme. "Emma" hvisker jeg og vi går sammen ud på et toilet.

"Er det Thor?" spørger hun, da hun låser døren efter os. Jeg gisper efter vejret "jeg ved ikke hvad jeg skal gøre" græder jeg. "Jeg føler han glider længere og længere væk fra mig" hulker jeg. "Caro, hør på mig! Dig og Thor er skabt for hinanden! I er Caroline og Thor. Thor og Caroline. Fortæl ham du elsker ham!" siger Emma og holder mig på skuldrene. "Jeg gør alt for, at det er perfekt, men han bliver ved med at skubbe mig væk! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre" siger jeg og tørrer mine tårer væk. "Lad ham lige komme hjem, og så tager du over til ham i morgen, okay?" siger Emma og trækker mig ind i et kram.

Vi står sådan i et lidt tid, indtil jeg trækker mig fra krammet. "Jeg tror jeg tager hjem. Jeg har det ikke så godt" siger jeg og snøfter. "Jeg tager med dig" siger hun og låser døren op. "Nej, jeg har brug fro at være lidt alene" siger jeg og smiler falskt.

Jeg tager min cykel og begynder at cykle hjemad. Jeg låser døren op til mit hjem, og lister op på mit værelse. "Hvad laver du her?" spørger jeg, da jeg ser Thor sidde på min seng. Han sidder med ryggen til mig, så jeg stiller mig overfor ham. Han kigger op på mig. Hans røde blanke øjne får øjenkontakt med mine.

Gymnasielivet - CITYBOISWhere stories live. Discover now