Jeg taber kæben da jeg ser hvad der var. En tåre glider ned af min kind og jeg skubber den hurtigt væk med min kolde hånd. Jeg vender mig hurtigt om mod Thor og kigger på ham.
Jeg springer op i hans favn af glæde. Thor havde lavet en "hule" med lyskæder, puder og levende lys. Thor tager min hånd og trækker mig indenfor.Jeg omfavner ham, og han tager mit overtøj af mig. "Hvor er det vildt det her Thor!" Griner jeg overrasket. Han smiler, sætter sig på gulvet og åbner en flaske Dom P. Da han åbner den bruser den over, og jeg griner af ham. "Undskyld, det skal normalt aldrig" smiler han selvsikkert, som var det planlagt. Jeg sætter mig ned foran ham og han trækker mig helt tæt på ham. "Hhhmmm, du er stadig en mand i mine øjne" siger jeg sexet og griner ham.
Vi skåler, og smiler til hinanden.Han lægger sig ind i hulen. Jeg kravler hen mod ham. "Jeg vil gøre, DET, nu!" Kommandere jeg og lægger ham ned. Jeg kysser ham heftigt, og begynder at åbne hans skjorte. Han sætter sig op uden at bryde kysset, binder knuden op omme i min nakke. Han bryder derefter kort kysset, da han hev min bluse af. Jeg sad nu kun i bh og han i bar overkrop.
Jeg kigger ham dybt i øjnene og hopper derefter af ham. Jeg åbner hans bælte og hiver ivrigt hans bukser af. Jeg kører min hånd ned af hans markeret mave og op til hans kind. Jeg kærtegner den blidt kysser ham derefter. Han vælter mig og åbner nu også mine bukser. Vi ligger nu kun i undertøj, og kysser. Thor får i et snuptag både taget hans og mit undertøj af. Vi kigger lidt kejtet på hinandens kroppe, og Thor finder derefter et tæppe frem. Jeg smiler lidt frækt til ham og han fumler efter noget. Han finder et kondom frem og putter det på. "Caroline? Har du gjort det før?" Spørger han, og smiler sexet. Jeg smiler og nikker let. Han kysser mig let og kører sin hånd ned af. Han leger lidt med den, og jeg stønner let.Thor ligger sit hovede på siden af mit, og trækker stille op i mig. Vores hurtige og lette åndedræt bliver tunge og heftige. Han hvisker mit navn i et støn, og det tænder mig helt vildt. Jeg vælter ham og rider ham så. Han kører hans hænder langs min krop, han holder mig let om taljen. Hans hænder kører om på min røv, og jeg river ham let på brystet af ren nydelse. Han trækker sig kort ud og vælter mig tilbage, så vi nu lå missionærstilling. Jeg river ham hårdt på ryggen, og han bider i min øreflip.
Vores tunge åndedræt ender i en symfoni og vi lægger os udmattede ved siden af hinanden.
YOU ARE READING
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.