"Hva så, hvad ville du tale om" siger jeg og klapper Thor på ryggen. "Har du det også underligt?" siger han og ser lidt nervøs ud. "Hvad mener du?" spørger jeg, for at være sikker og ikke svarede noget akavet. "Nej, bare glem det" siger han og kigger op mod scenen. "Thor, kom nu, du ved du stadig kan siger alt til mig" siger jeg og læner mig op af hegnet til scenen. "Jeg ved ikke, måske savner jeg. Jeg har tænkt meget over det, og måske var det en meget forhastet beslutning" siger han og ser forventende på mig. "Jeg savner for helvede også dig Thor, og ja, det var nok en forhastet beslutning, men jeg tror bare det er bedst sådan" siger jeg og kigger ned i jorden og efterfølgende på ham. "Det var nok også bare et svagt øjeblik" siger han og kigger ned i jorden. "Thor for fanden" siger jeg og trækker ham ind i et kram. "Du vil altid have en bestemt plads i mit hjerte" hvisker jeg til ham, og slipper krammet. Han tørrer hans øjne, og hiver to breezers frem. "Skal vi være stive i aften?" spørger han og åbner flaskerne. Jeg tager den ene og hælder den hurtigt ned.
De andre er nu kommet, og Julias spiller deres åbningsnummer. Vi danser alle vildt til musikken. Vi drikker. Vi danser. Vi har alle fået for meget at drikke, men Thor har fået mest. Josephine og Thor står og danser tæt. Meget tæt. Jeg synger videre på Bay og lades som ingenting. Jacob kommer op på siden af mig og svinger hans arm over mine skuldre. "Smooth" råber jeg til ham og griner. Han trækker mig længere ind til ham, "du har ingenting set" råber han tilbage og kysser mig blidt på kinden.
En masse tanker flyver gennem mit hovede. Kan jeg være det bekendt overfor Thor? Jacob kender til mit svage punkt. Han tager mig på røven og jeg bider mig i læben. Thor ser ud til at være ovre det. Jeg kigger over mod ham. Han står stadig tæt med Josephine. Jeg kigger op på Jacob igen, og han trækker mig ind i et vådt kys. Vi kysser i mellemlangtid, indtil jeg trækker mig fra det, og begynder at grine. Lipstick lies spiller over højtalerne og hele publikum synger første omkvæd alene. Jeg kigger over mod Thor, der kigger på mig. Fuck.
أنت تقرأ
Gymnasielivet - CITYBOIS
أدب الهواةCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.