57 Sex på toilettet

2.2K 40 0
                                    

Thor lukker og låser døren, og går langsomt tættere på mig. Jeg holder vejret af skræk. Tænk hvis han ved hvad der lige skete. 

Han kører hans hånd langs mit bare lår, og løfter lidt op i min nederdel. Han kører sine fingerspidser op af min arm, og langs min hals. Den stopper ved min kind, og han begynder at kysse mig heftigt. Han løfter mig op, og jeg svinger mine ben rundt om ham. Jeg kan fornemme gennem hans bløde bukser at den er blevet hård, og han presser mig blidt mod den. Jeg bider mig i læben, og stønner.

Han sætter mig ned, og jeg dumper ned på knæ. Jeg åbner ivrigt hans bukser, og finder den frem. Jeg starter med et hurtigt handjob, og tager den kort efter ind i munden. Jeg kører den blidt frem og tilbage, så han udstøder et støn. Han fører mit hovede frem og tilbage, og trækker mig hurtigt væk lige inden han kommer. Jeg trækker mine trusser ned, og jeg hopper op om livet på ham igen. Han trækker ind i mig, og kører hårdt frem og tilbage. Jeg skriger næsten af nydelse. Vi kommer begge kort efter, og han trækker sig ud af mig. 

Vi får begge vores tøj på igen. Jeg åbner forsigtigt døren, og kigger ud, for at se om der var nogen. "Bare kom" siger jeg til Thor og går ud. Jeg går med en enorm skyldfølelse. Jeg bør virkelig fortælle det til Thor, men vi har det bare så godt lige nu. Jeg vil ikke miste ham igen. Jeg står alene i baren, og grubler over hvad der skete 5 min før Thor kom. "Hvad tænker du på, søde?" siger Jacob og kigger sexet på mig. "Øøh, ikke noget specielt" lyver jeg og smiler til ham. "Hvorfor er du ikke over ved Thor? Er i uvenner?" spørger han og lyser helt op. "Nej, hvad tror du selv" siger jeg og skubber ham lidt væk. "Du elsker ham jo ikke længere" siger han og går mig nærmere. "Jo, selvfølgelig gør jeg det! Det ved du intet om!" siger jeg hårdt, og går fra baren. 

Jeg går hen mod Thor. "Jeg har det ikke så godt. Jeg tager hjem" hvisker jeg i hans ører. "Skal jeg ikke tage med dig?" spørger han sødt om og kigger bekymret på mig. Jeg ryster på hovedet og kysser ham. 

Jeg ringer efter en taxa, og den kommer hurtigt efter. "Hej, kan du kører mig til Enzo?" spørger jeg, og taxaen kører. 

Gymnasielivet - CITYBOISWhere stories live. Discover now