Jeg står ude på trappen og venter på Thor. Det er en dejlig sommerdag. Der er ikke særlig lang tid til sommerferien. Tænk at jeg skal i 2. G efter ferien, og Thor skal i 3. Jeg glæder mig helt vildt til ferien. Vi skal på RF og hygge herre meget allesammen.
Thor kommer gående mod mig, og vi går sammen hen til stationen. Vi snakker om alting. Det er som om vi slet ikke har været fra hinanden. "Thor...?" siger jeg pludseligt, da vi går ind i kongens have. "Ja?" svarer han og ligger sin arm om mig. Jeg smiler for mig selv. Den arm havde jeg savnet. "Ikke noget" siger jeg og griner lidt.
Vi sætter os på græsset, og åbner den champagne vi havde købt. Jeg tager en slurk af den og sender den videre til Thor. "Jeg er sku ked af det, Caro" siger han. Jeg kigger på ham og tager endnu en slurk af champagnen. "Vi havde bare ikke noget... Det handlede slet ikke om det du tror. Jose og jeg er bare gode venner, og vi havde en aftale dagen efter din fest, og vi havde bare misforstået hinanden!" siger han mere alvorligt nu. "Det var også derfor jeg blev nødt til lige at svare hende, for hendes kæreste havde lige droppet hende" siger han og kigger undskyldende på mig. "Thor..."forsøger jeg. "Nej, lad mig lige snakke færdigt. Jeg mener det Caro! Jeg er så ked af det og jeg kan sagtens se at det kunne misforståes, og du har al ret til at være sur på mig!" siger han og kigger ned i jorden. "Thor? Det er okay, jeg overreagerede. Jeg tror bare, at jeg.... at jeg ikke helt stolede på dig" siger jeg, "men jeg stoler 100% på dig nu, undskyld jeg var sådan" fortsætter jeg og kigger ham dybt i øjnene. Han smiler, og tager min hånd. Jeg gengælder hans smil, og giver hans hånd et klem.
"Skål, for os og vores problemer" siger Thor og griner. Han tager en stor slurk af flasken og sender den videre til mig. "Caro? Skal vi ikke invitere nogle af de andre på dangle? Så kunne vi bare drikke os stive, og hygge herre meget?" spørger han pludseligt og grine fjoget. Jeg smiler frækt til ham. "For at fejre at der kun er en uge til at vi skal på Roskilde?" siger jeg og griner med ham. Han nikker og rejser sig. Han svinger sin hånd hen mod mig og hjælper mig op. "Efter dem" siger han royalt og griner. Vi er begge lidt påvirkede, og vi vælter rundt.
Thor stopper pludseligt op. "Er vi egentligt sammen igen?" spørger han og kigger undrende på mig. Jeg giver ham et kæmpe smækkys som svar.
YOU ARE READING
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.