Tænk at Simone var sådan over for ham? Han må være helt knust. Men hvorfor gik han tilbage til hende? Mine tanker flyver og jeg sidder mest og kigger ud af vinduet. "Caroline? Caroline?" Jeg kigger op på læreren der kigger på mig. Jeg kaster et blik op på tavlen og kigger nervøst ned i bogen. "22 Caroline. 22" siger min lærer og stiller nu en anden et nyt spørgsmål. Timen er hurtigt ovre og jeg flyver ud af klasse. Det går lidt for stærkt, og jeg kigger mig ikke for i det jeg går ud. Jeg braser lige ind i Carlo, og både ham og jeg taber vores bøger. "Ej undskyld!" Udbryder jeg, "Ahaha det er helt okay Caroline. Tak for sidst forresten!" Svarer han og smiler til mig. Vi får samlet vires bøger op og følges hen til innovations huset. Jeg havde aftalt at mødes med Thor derovre, så vi kunne 'tale' i fred. Carlo havde glemt hans bog derovre, så vi fulgtes bare derovre.
"Heeeyyyy!" Udbryder Thor da han ser mig, jeg løber over i armene på ham og giver ham et kæmpe kram. Carlo hvisker noget til Thor, og går tilbage til hovedbygningen. "Heeeej" svarer jeg Thor og fører min hånd om i til hans nakke. Han kysser mig blidt, og giver min røv et kærligt klem. Vi står og småkysser lidt, indtil vi bliver afbrudt af en dør der bliver smækket op.
"Ohh undskyld" siger Simone og smilet lettere irriteret. Resten af gruppen kommer nu også ind. Jeg kigger panisk på dem og vender mig væk fra Thor. "Skal vi gå eller?" Spørger Simone spydigt. "Nej, vi var færdige" svarer jeg flabet og tager Thors hånd og trækker ham ud i gården.
Vi havde begge fritime, men ingen af os kan nå at komme hjem, så vi blev bare på skolen sammen.
Vi går ned i fitness omklædningen, for at se om der var nogen der. Det var der ikke, og vi fortsatte der hvor vi slap.
Han sætter sig på bænken og kigger på mig. Jeg sætter mig ved siden af ham og lægger mit hovede på skrå. Jeg smiler til ham og bryder stilheden. "Hvad er der med sig og Simone? Jeg har hørt i havde noget?" Spørger jeg. "Hvorfor er du interesseret i det? Vi har ikke noget længere!" Svarer han hårdt og kigger spørgende på mig. "Man må da godt interessere sig for sine venner?" Siger jeg og læner mig hen mod ham, som tegn på han skulle kysse mig. Han rejser sig og hen til et af spejlene, han kører sig ene hånd igennem han hår. Han retter på hans tøj og vender jeg så om mod mig igen. Jeg læner mig op af en stolpe og kigger på ham. Han tager en dyb indånding, og fortæller så hele historien.
Dog undlader han en vigtig part. Den del hvor de havde make-up-sex. Det må havde taget hårdt på ham.
Jeg rejser mig og går langsomt mod ham. Jeg giver ham et kæmpe kram, "du er sød" hvisker jeg til ham. Døren til omklædningsrummet bliver åbnet og gymnastiklæreren står i døråbningen. Hun rømmer sig, "jeg tror ikke at du hører til her unge mand!" Siger hun og peger på Thor. Han tager min hånd og vi går til time.
أنت تقرأ
Gymnasielivet - CITYBOIS
أدب الهواةCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.