Da jeg vågner er Thor væk. Jeg ligger stadig i mit tøj fra i går. Jeg sætter mig op i den store seng og ser mig omkring. Jeg lister ud på den tomme gang, og ud på toilettet. Der stod han til min overraskelse. "Jeg blev helt nervøs, da du ikke lå i sengen" siger jeg sødt, og lukker døren til badeværelset. "Hhm" siger han bare, og smører creme ud i hovedet. "Jeg tror også snart jeg må gå, jeg har en aftale med Emma. Er det okay?" spørger jeg og krammer ham bagfra. "Ja ja, smut du bare" siger han lavt, og begynder at børste hans tænder. Jeg slipper mit greb om ham, og går ud fra badeværelset. Jeg tager mine sko på og går ud af døren.
"Hey, hva så?" spørger Emma da jeg ringer til hende. "Jeg ville bare lige sige, at jeg er stået af toget nu, og hos dig om 2 min" siger jeg og tager mine solbriller på. "Fedt, så ses vi" siger hun og ligger på.
Hun lukker mig ind, og vi går sammen op på hendes værelse. "Jeg siger dig Emma, jeg har aldrig set Thor sådan!" siger jeg og sætter mig på hendes diva. Hun ligger sig i hendes seng og kigger på mig. "Thor har altid haft et temperament, det er vel bare første gang du ser det" siger hun og begynder at file hendes negle. "Han blev ved med at sige noget om at hans far aldrig stolede på ham" siger jeg seriøst. "Bor han ikke i Frankrig?" spørger Emma og kigger op. "Åbenbart ikke, han flyttede for 2 år siden" siger jeg og tager min mobil frem. "Vil du ikke med mig hjem og sove? Vi kunne lave noget spa agtigt?" spørger jeg Emma. Hun nikker og begynder at pakke.
En besked tikker ind på min mobil.
Jacob: Vil du ikke med os drenge i byen? <3
Mig: Nej, tror jeg bliver hjemme - skal holde spa aften med Em <3 Skal Thor med?
Jacob: Ja, han skal vel drukne sårene <3
Mig: Han er ikke just ked af det <3 :D
Jacob: Tror jeg ikke på <3 ;)
Mig: Kan du ikke bare holde øje med ham? <3
Jacob: Alt for dig <3 <3
Ad, han er for klam. Em kommer ud fra hendes walk in closet med en taske i hånden. "Skal vi skride?" spørger hun og smiler. "Ja lad os" siger jeg og griner.
YOU ARE READING
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.