Jeg vågner ved solensstråler rammer mit ansigt. Jeg kan mærke en dunkende hovedpine sniger sig ind på mig. Min mund er helt tør, og jeg er virkelig tørstig. Thor har sin arm om mig, men jeg får den flyttet forsigtigt, så jeg ikke vækker ham. Jeg lister ud i køkkenet, og begynder at lave noget morgenmad.
Jeg står og steger baconen, da jeg mærker to hænder om mit liv. Thor ligger sit hovede på min skulder og kysser mig blidt i håret. Jeg slukker for komfuret og vender mig om. Jeg svinger mine arme om hans hals og begynder at kysse ham. Kysset udvikler sig hurtigt, og ender som et snav. Thor skubber mig blidt op ad køkkenbordet og bryder kysset. Han ryder køkken bordet og kysser mig nu igen. Han løfter mig op og sætter mig på bordet, uden at bryde kysset. Jeg folder mine ben om ham, og trækket ham tættere på mig. "Du er så sød" siger Thor i kysset. Jeg smiler i kysset som svar. Pludseligt kommer der en høj pive lyd, og Thor og jeg kigger panisk på hinanden. Først der opdager jeg at der er røg i hele køkkenet. Jeg går ud i entreen og slukker røgalarmen. Jeg havde åbenbart ikke fået slukket for komfuret ordenligt, så baconen var brændt på.
"Din tosse" griner Thor og åbner alle døre og vinduer i huset. Jeg griner af ham, og slår ham kærligt. "Det skulle du aldrig have gjort" siger han alvorligt. Jeg løber skrigende væk, med ham lige i hælene. Jeg løber ud i entreen, og skriger stadig. Jeg kigger mig tilbage og ser at Thor stadig er lige i hælene på mig. Han får indhentet mig, og fanger mig. Jeg putter mig ind i hans arme. Jeg har aldrig følt mig så tryg i nogens selvskab. Han kysser mit hår og jeg kigger op på ham. "Hej caroli...." jeg kigger forskrækket til siden og ser at mine forældre lige er kommet hjem. Jeg springer over til dem, "Heeeeej, var det en god tur?" spørger jeg og krammer begge mine forældre. "Den var helt udemærket" siger min far, og tilføjer "hvem er din ven?" Jeg smiler til ham og vender mig om mod Thor. "Det er Thor, en ven fra gym" siger jeg og ligger en arm om ham. Thor smiler og rækker hånden ud mod mine forældre. "Hej, jeg hedder Thor" siger han. Min mor smiler til ham, "hej, hvor er det dejligt du vil holde Caroline ved selskab" siger hun og smiler til ham. "Hvad er det her lugter af?" Spørger min far og går ud i køkkenet. "Vi ville lave bacon og æg, men baconen blev ikke helt til bacon..." griner jeg, og går ud og ryder op. Thor går ud på terressen, og ryder op derude.
Jeg smider mig på min seng inde på mit værelse. Thor smiler til mig og ligger sig ved siden af mig. "Hvad glor du på?" spørger jeg. "Du er bare så sød! Med dine små søde kinder..." siger han og niver mig kinderne. "Årgh du er da ikke meget bedre!" siger jeg og griner af ham. Thor rejser sig, og pakker sine ting. Jeg river fat i ham og laver sad face. Han lavede sad face til mig, "jeg bliver altså nødt til at gå..." siger han. Jeg følger ham ned til døren og giver ham et stort kram. han kysser mig kort på munden. "Tak fordi jeg måtte sove her!" råber han til mine forældre, "du er altid velkommen, Thor!" råber de tilbage. Jeg følger ham ud til vejen og giver ham et stort smækkys. Jeg holder ham i hånden, og holder fat i den, indtil han er for langt væk. Jeg vinker til ham og går indenfor igen.
KAMU SEDANG MEMBACA
Gymnasielivet - CITYBOIS
Fiksi PenggemarCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.