Jeg vågnede næste morgen med en fantastisk følelse i kroppen. Selvom det ikke var min første gang, havde jeg følelsen som om det var. Thor og jeg ligger i ske, og jeg vender mig om mod ham. Jeg smiler og aer ham på kinden. Han ser så sød ud når han sover. Jeg bider mig let i læbe, og betragter hans ansigt. Han slår pludseligt øjnene op, og smiler sødt til mig. "Godmorgen smukke" siger han med en hæs morgen stemme. Jeg smiler til ham og kysser ham let på munden. "Godmorgen" siger jeg og smiler sexet til ham.
Vi står op, og tager noget tøj på. Vi fjoller ud i køkkenet, hvor vi begynder at lave morgenmad. Jeg tænder for radioen, og skruer over på dr p3. 'You' kommer på, "det er jo min sang!" Udbryder Thor og synger med på den. Jeg sætter mig op på køkkenbordet, og betragter Thor der kokkerer. "You make it look so simple and easy.. but dont lie just tell me the truth" synger Thor og vender sig om mod mig. Jeg griner af ham og han holder om mig. "Do you love me, baby... uh-uh darling uuuh" synger han og kysser mig på munden. Jeg smiler af ham "Ja, selvfølgelig gør jeg det!" siger jeg og hopper op hans farm. Han smiler selvsikkert og kysser mig.
Vi får spist morgenmad og jeg begynder at pakke sammen, idet det ringer på. Thor råber inde fra hans værelse at jeg skal åbne døren, så det gør jeg. Jeg går hen til døren og åbner den forsigtigt. "Er Thor her?" spørger Simone og vender øjne af mig. "Han skrev at vi skulle tale?" tilføjer hun og kigger ondt på mig. Thor kommer ned af trappen, og kigger forskrækket på Simone. Jeg begynder diskret at tage mine sko på og griber min jakke. "I må hygge jer!" Siger jeg vredt og skubber til Simone med min skulder, for at komme ud. Jeg løber ned mod toget og hopper på det næste der kom. En besked tikker ind på min mobil. Det er fra Thor.
Thor: Smukke! Jeg ved ikke hvad der sker? Hvorfor stod Simone i døren? Kom tilbage, jeg savner dig!??!? <3 <3
Jeg prøver at ignorere beskeden og kigge ud af vinduet. En besked mere tikker nu ind.
Thor: Skat, Det er dig jeg vil have! Jeg ved ikke hvor hun kom fra? <3
Mig: Det skulle du nok have tænkt på før du inviterede hende!
Jeg slukker min telefon og kigger ud af vinduet. En tåre triller ned af kinden på mig. Og endnu en. Jeg tørrer dem hurtigt væk og tager en dyb indåndning. Det var ved at blive efterår, og træerne stod nøgne. Hvor dum kunne jeg være? Selvfølgelig er han ikke over Simone! Hvorfor troede jeg overhovedet på ham.
Toget triller ind på stationen og jeg hopper af. Jeg går langs strandvejen, og går ned på stranden.
DU LIEST GERADE
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.