Jeg vågner med et sæt. Hele min seng vibrerer og en irriterende lyder skriger i mine ører. Jeg slår aggressivt efter min telefon og slukker alarmen. Jeg ligger stadig i mit tøj fra dagen før, så jeg rejser mig og går ud på badeværelset. Jeg kigger mig i spejlet. Min mascara fra dagen før er i hele mit ansigt. Jeg lader mit tøj falde til jorden og jeg går ind i bruseren. Det varme vand løber ned af min krop, og jeg vasker mig hurtigt. Jeg kommer ud og gør mig hurtigt klar. Jeg snupper et æble og går ud af døren.
Det var begyndt at blive koldere. Jeg ankom på hellerup st. og står af toget. Jeg går ned mod skolen. Første skridt ind på skolen var pinefuld. Jeg sætter mig ved et bord i aulaen, og ser en dreng jeg ikke havde set før. Han kommer nærmere og ser det er Anthon. Jeg går med faste skridt mod ham og giver ham et kæmpe kram. "Hvad fanden laver du her?!" udbryder jeg. "Jeg skal begynde her" jeg kigger undrende på ham. "Jeg vil gerne være tættere på dig" tilføjer han, da han ser mit blik. Jeg tager ham hårdt i hans arme og trækker ham ud mod et hjørne.
"Havde vi ikke en aftale?" hvisker jeg. "Jeg har da ikke sagt det til nogen?" hvisker han tilbage og smiler. Vi kigger begge op og smiler til gruppen der går forbi os. Jeg kigger alvorligt på ham da de var gået forbi. "Hvad tror du Thor og mit forhold er? Vågn op vi går ikke folkeskole længere!" hvisker jeg, Jeg spotter Thor i den anden ende af bygningen. Han opdager os og går over mod os. "He Anth, fuck hvor nice du begynder her!" siger Thor smiler til Anthon. "Men må jeg lige snakke med dig, Caroline?" tilføjet han og smiler bedene til mig. Jeg kigger på Anthon "vi snakkes bed!" siger jeg og kigger alvorligt på ham.
Thor og jeg og ind i et klasse lokale der var tomt. Alle var til morgensamling, så der var ikke nogen i lokalerne. "Caroline, jeg aner ikke hvad der skete. Du må tro på mig, Jeg skrev ikke til hende!" siger han nærmest med tårer i øjnene. Jeg lægger armene over kors og kigger ned i jorden. "Caroline kig nu på mig. Jeg smed hende ud lige efter du var gået. Jeg vidste slet ikke hvorfor hun var der?" siger han lægger sine hænder på mine skuldre. Jeg kigger op på ham og bider mig læben. Tårerne pressede på og en enkelt gled ned af min kind. "Der er kun en pige i mit liv jeg vil have!" siger han og kigger mig dybt øjnene. Han læner sig hen mod mig og vores læber mødes. Jeg lukker øjnene og skubber blidt til ham. Han trækker sig tilbage igen og kigger mig bedende i øjnene. "Kom nu, jeg skal nok bevise det til dig"
ESTÁS LEYENDO
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanficCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.