"Thor, det var en fejl. Jeg troede vi var gået fra hinanden. Jeg var såret," siger jeg lavt og mærker tårerne presse på. "Betød det noget?" siger han nu højere. Jeg tørrer tårerne under mine øjne væk og kigger ned i jorden. Jeg ryster let på hovedet og kigger op på Thor. Han har helt røde øjne og tårerne glider langsomt ned af hans kinder. Jeg kigger ømt på ham og fanger hans øjne. "Thor jeg er så ked af det. Jeg vidste ikke hvad jeg lavede. Jeg stoppede ham hurtigt" græder jeg. Han rejser sig og kigger ned på mig. "Caroline, jeg tror vi skal holde en pause. Jeg vil have lidt tid til at tænke over os," siger han og tørrer hans tårer væk. Jeg rejser mig og stiller mig lige foran ham. "Thor..." hvisker jeg i gråd. Han fjerner en tot hår foran mit øje og aer min kind. "Jeg vil ikke miste dig...." siger jeg lavt. "Jeg vil heller ikke miste dig.... Derfor tror jeg vi bliver nødt til at holde en pause" siger han og kigger ned i jorden.
"Jeg smutter hjem nu, jeg skal bruge lidt tid..." siger han efter lidt tid og vender sig om. Han går ned af trappen og videre ned i indkørslen. Jeg står på trappen og kigger efter ham, til han drejer rundt om et hjørne og er væk.
Jeg sætter mig ned og ligger mit hovede i mine hænder. Hvad har jeg lavet? Det er min skyld det hele. En varm hånd på min kolde skulder giver mig gåsehud. Personen sætter sig ved siden af mig. Jeg kigger op på Carlo. "Er du okay?" spørger han og lægger en arm om mig. Jeg tager en dyb indånding, "jeg tror Thor og jeg lige har slået op" siger jeg lavt. Jeg rejser mig og det samme gør han. Jeg kigger på ham og smiler. Han lægger en arm om mig og trækker mig ind i et stort kram. "I skal nok finde sammen. Du er en sød pige, og Thor er godt dum, hvis han lader dig gå" siger han i krammet og giver slip på mig. Vi går sammen ind til festen. Jeg smutter kort ind på toilettet og fikser min makeup.
Da jeg kommer ud hår jeg med faste skridt mod baren og hælder al alkoholen jeg kunne finde ned.
أنت تقرأ
Gymnasielivet - CITYBOIS
أدب الهواةCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.