Da jeg vågner er Thor væk. Jeg ligger i den enorme seng helt alene. Jeg sætter mig op og kigger rundt i værelset. Der er ingen Thor at se, så jeg vikler mig ind i dynen og går ud i stuen. Anthon og Emma sidder i stuen. "Nååå, har i hygget jer i nat?" spørger jeg drillende og kigger slesk på dem. De bliver begge helt røde i hovedet og fniser. "What? Er i seriøse? Siden hvornår?" spørger jeg overrasket. "Sådan lidt on and off den seneste måned" siger Emma og rødmer. "Men du må ikke sige det til nogen, der er ingen fans der ved det!" siger Anthon alvorligt. "Nej nej, selvfølgelig ikke. Det er jer der skal fortælle det når i er klar" siger jeg og griner. "Hvor er Thor egentligt?" spørger jeg og sætter mig i sofaen hos dem. "Har han ikke sagt det? Han gik for en time siden eller der omkring" siger Emma og putter sig ind til Anthon. Jeg kigger undrende på dem, "nej, det har han ikke? Sagde han hvad han skulle?" spørger jeg. "Det var vidst noget med hans mor" siger Anthon og nusser Emma.
Jeg trækker på skulderene og går ud på badeværelset. Jeg gør mig hurtigt klar, og pakker mine ting sammen. "Guys jeg går nu, kan du ikke sende mig en anmodning om penge?" spørger jeg imens jeg tager min sko på. "Har han heller ikke sagt det?" siger Anthon og kigger undrende på mig. Jeg ryster på hovedet og griner lidt af ham. "Thor giver det hele!" siger Emma og smiler stort til mig. Jeg kigger overrasket på dem, "mener i det?" spørger jeg og stopper havd jeg har gang i. De nikker begge ivrigt. Jeg får sagt farvel til dem, og går nu på strøget. Jeg beslutter mig for at købe en kaffe med på vejen, så jeg går op til OC.
Jeg bestiller min kaffe, og står nu og venter på den. Jeg kigger ud på den lille terrasse og kan se en langhåret fyr der ligner Thor helt vildt. Ved side af ham sidder der en pige med mørkt krøllet hår. Jeg tænker det ikke er ham, han skulle jo hjælpe hans mor. "Er den til at tage med?" spørger pigen bag disken, og vækker mig fra mine tanker. Jeg ryster på hovedet, "nej, jeg drikker den her" siger jeg og smiler til hende. Jeg får min kaffe, og går ud på terrassen.
YOU ARE READING
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.