67 Hvor er Thor?

1.4K 42 8
                                    

Koncerten slutter, og vi går tilbage mod vores telte. Lauge havde fundet en eller anden dulle, han skulle sove hos, så Jacob og jeg skulle sove alene. Thor og Josephine går forrest. Han ligger hans arm om hende og fletter hans fingre ind i hendes. Han kigger tilbage mod mig, og derefter ned på Josephine. Han kysser hendes kind. Jeg ved godt jeg ikke kan være bekendt at blive sur over det, efter det jeg gjorde. Jeg tager hårdt Jacobs hånd og trækker ham hen mod stolene. Jeg placere ham i en af dem, og jeg sætter mig ovenpå ham. 

Vi allesammen bare og griner og drikker. Alle undtagen Thor. Jeg kigger diskret ind i alle teltene fra min plads hos Jacob, men der er ingen Thor at se. "Hvor er Thor henne?" spørger jeg de andre. "Han skulle lige tisse" siger Josephine. "Kan du ikke være ligeglad?" spørger Jacob mig, og forsøger at kysse mig. "Gider du lige" siger hårdt og rejser mig. Jeg sætter mig tungt i stolen ved siden af Anthon. "Men har han ikke været væk længe nu?" spørger Anthon og kigger undrende på os alle. Jeg rejser mig fra stolen jeg sidder i, "jeg går ud og leder efter ham" siger jeg og begynder at gå. "Bliv nu her, smukke" råber Jacob af mig, men jeg går videre. 

Jeg ved jo godt selv at han ikke er på toilettet. Jeg går alligevel ned til toiletterne for at se om han er der, men der er ingen Thor at finde. Jeg sætter mig på en stak tre og skriver til ham. "Caroline?" er der en velkendt stemme der siger. Jeg kigger op fra min telefon og op på Thor. "Hvorfor sidder du her alene?" spørger han og sætter sig ved siden af mig. "Jeg gik ud for at lede efter dig, de andre mente du var på toilettet i meget lang tid" svarer jeg ham og kigger op på hans gyldenbrune ansigt. "Jeg fladt bare i snak med nogle fans" siger han og griner. "Så må vi da hellere gå tilbage, så de andre ikke bliver nervøse" siger jeg og griner. Vi går sammen tilbage. 


Gymnasielivet - CITYBOISWo Geschichten leben. Entdecke jetzt