16 Back Together

2.3K 41 0
                                    

Vi står nu lidt væk fra skolen. Han kigger mig dybt i øjnene. Mit næste modul var aflyst, så jeg havde masser af tid. "Caroline, jeg savner dig!" siger han. "Thor... Du ved det ikke kommer til at fungere" svarer jeg ham opgivende. "Caroline, jeg er ked af alt jeg har gjort. Jeg mener det! Jeg savner dig som en vanvittig. Min dag fungere ikke uden dig. Jeg kan ikke sove. Jeg ryster når jeg ser dig, af bare savn. Du var den bedste tid, der er sket for mig!" siger han. Jeg kan se han har tårer i øjnene, og mine begynder også at presse på. Jeg bider mig i læben i fortvivelse. Han læner sig hurtigt frem og kysser mig midt på munden. Jeg giver lidt efter og skiller let mine læber fra hinanden. Hans tunge finder vej indtil min. Jeg skubber blidt til ham, og drejer mit hovede væk. 

Jeg kigger op på ham, der stadig holder om mig. "Thor, det går jo ikke" siger jeg og sukker. Han sætter to fingre under min hage, og kigger mig dybt i øjnene. "Jeg vil gøre alt for at få dig tilbage," siger han. Jeg sukker og kigger ham dybt i øjnene og derefter på hans mund. "Kom nu Caro! Bare lad os prøve," siger han. Jeg kigger ham igen dybt i øjnene og fokusere derefter på hans mund. Jeg tager en dyb indånding og lukker mine øjne. Jeg læner mit hoved langsont frem og hans læber rammer mine. Jeg ligger min hånd på hans hjerte og kører den anden op i hans bløde hår. Han løfter mig op i et stort kram uden at bryde kysset. Han sætter mig ned igen og jeg byder kysset. Vores pander hviler mod hinanden og han kigger mig dybt i øjnene. "Jeg elsker dig, du er den bedste!" hvisker han og kysser mig kort. Han tager min hånd og vi går ind på skolen igen. 

Vi går midt igennem skolegården og han slipper ikke min hånd på et eneste tidspunkt. Vi går ind på skolen, og sætter os ved et bord, i et roligt hjørne. "Mine mor er ikke hjemme i aften, kommer du ikke over? Så laver jeg pasta alla Thor," spørger Thor og fjerner en tot hår der var faldet ned over øjet på mig. "Jeg har ingen planer," siger jeg og smiler. Han kysser mig på munden, og trækker sig hurtigt, da Carlo kommer og afbryder os. Jeg giver ham et kram, og det samme gør Thor. "Hva, er i sammen igen?" spørger han og kigger undrende på os begge. Vi smiler og nikker. "Ej hvor dejligt!" udbryder Carlo, "så slipper jeg for at høre på Thor jamre!" tilføjer han og griner. Jeg kigger på Thor og bryder ud i grin. Det var længe siden jeg havde grint, så det var en dejlig følelse at få. Thor sidder og er helt rød i hovedet, og kigger ned i jorden. "Kommer i til cafe i aften?" spørger Carlo og kigger på os begge. "Vi havde faktisk planlagt something special..." siger Thor og kigger ned i jorden. Han rødmer endnu mere end før. Jeg kigger op på Carlo, "men vi kan da godt lige tage et smut forbi" siger jeg og smiler. 

Gymnasielivet - CITYBOISOù les histoires vivent. Découvrez maintenant