44 Usikkerhed

1.6K 38 3
                                    

Jeg sætter farten op og går direkte ned mod baren. Mine tanker flyver gennem mig. Hvem talte han med? Uanset hvem han talte med, lød det ikke som om det var uskyldigt! Jeg vil bare drikke mine følelser væk. "5 shots tak" siger jeg og sætter mig på en barstol ved siden af Jacob. 

"Hvad sker der med dig?" spørger han og kigger mærkeligt på mig. "Ikke noget" siger jeg og smiler falsk. "Vil du have selskab til de der shots?" spørger han og smiler sødt til mig. Jeg nikker let og han bestiller 5 shots til. Jeg kører dem hurtigt ned i stilhed. Jeg sidder og stirer lidt ud i luften, "jeg tror Thor har noget med en anden" siger jeg pludseligt og og kigger ned i bordet. "HVAD?" råber Jacob nærmest, "jeg troede i var ovre alt det. Han har da sagt til Simone at de ikke skal noget sammen mere?" siger han forbavset og kigger undrende på mig. "Ja, men jeg overhørte en telefonsamtale, hvor han nærmest sagde at han ikke gad være her..." siger jeg og bestiller en trane-vodka. Jeg sukker dybt og kigger rundt jeg ser Thor er ved at komme over mod baren, og han står pludseligt bag mig. Jeg hopper ned fra stolen, og står nu helt tæt med ham. Alkoholen suser gennem mig og jeg forsøger at få kontrol over min krop. Jeg går koldt forbi ham og over mod sofaen hos Anth.

"Hvad sker der, søøøøde" siger Anth. Hans ånde stinker af alkohol og han begynder at kramme mig. "Anthon jeg gider ikke det der nu" siger jeg skubber ham lidt væk. "Kom nu, jeg kan mærke på dig du er sur på Thor alligevel" siger han og begynder at kysse min kind. "ANTHON, hold dig væk fra mig!" siger jeg højt og rejser mig. 

Jeg går ud i køkkenet og stiller mig op af køkkenbordet. Thor kommer ud i køkkenet til mig og stiller sig overfor mig. "Hva så?" siger han lavt og hviler sine hænder på mine hofter. "Thor? Har du noget med en anden? Svar mig ærligt!" siger jeg og kigger alvorligt på ham. "NEJ, hvorfor tror du det?" siger han og griner. "Hvem talte du så med før?" siger jeg spydigt. "Det var bare min manager" siger han og kigger uskyldigt på mig. "Hvad går der af dig?" siger han og trækker mig helt ind til ham. "Jeg... det ved jeg ikke?" siger jeg opgivende og begynder at små grine. "Kom lad os gå ud og danse" siger Thor og smiler sødt til mig. 

Gymnasielivet - CITYBOISWhere stories live. Discover now