"Piger, jeg tror Pia prøver at sige noget!" siger Thor irriteret. Det er et par år siden 'Citybois' røg ud af X-factor, og jeg troede ærligt ikke at hypen stadig var der. Jeg går over mod cirklen. "Undskyld, men må jeg tale med Thor?" de kigger alle sammen forskrækket på mig, og bliver stående. "Privat?" siger jeg hårdt, og giver pigerne dræberblikket. "Tak" siger Thor stille, "kan vi lige tale?" spørger jeg ham og nikker over mod et bord i hjørnet af aulaen. Han nikker og går med mig.
"Thor, jeg er ked af hvad jeg sagde! Det kom ud helt forkert og...." forsøger jeg. "Jeg tog det alt for personligt, Caro! Du har ret, det kan godt være lidt kedeligt, men jeg synes også det er lidt udmattende at være uvenner hele tiden" afbryder han mig. "Jeg siger ikke vi behøver at være uvenner hele tiden, jeg siger bare, at lidt forandring kunne være spændene?" siger jeg og nusser hans arm. "Hvad har du i tankerne?" spørger han med et smørret smil. Jeg trækker på skuldrene og kigger frækt på ham. "Selvfølgelig skal vores forhold være spændene, men vi skal også huske på at vi ikke længere er nyforelskede. Det ændre sig jo" siger han og nikker. "Men det behøver jo ikke at være netflix 'n' chill hvergang vi er sammen" tilføjer jeg. Han nikker forstående og placere sin hånd på min skulder. Jeg smiler lidt for mig selv, og læner mig hen mod ham. Vores læber rammer hinanden og varmen strømmer ud i min krop.
"Jeg er glad for at du er så forstående" siger jeg da vi trækker os fra kysset. "Det lød bare lidt hårdt da du sagde første gang" siger han og griner lidt. "Wow, det er det første rigtige grin jeg har fået ud af dig i lang tid" siger jeg og bider mig læben. "Altid i dit selskab" siger han lige inden han kysser mig igen.
De første moduler gik hurtigt, og jeg har allerede spisepause. Jeg sætter mig ude i den store gård i en solstråle og spiser min frokost. "Hva så smukke?" spørger Thor da han dumper ned ved siden af mig. Jeg kysser ham blidt, og smiler til de andre drenge der satte sig rundt om bordet. Jeg opdager der mangler en af 'Bois'. Jacob kommer gående tøvende forbi vore bord, og sætter sig alene ved et andet. Thor kigger op og griner hånligt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gymnasielivet - CITYBOIS
Hayran KurguCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.