"Skal vi ikke gå en tur på strøget i dag?" spørger jeg Thor ved morgenmaden. Han nikker og tager en bid af sine æg. "Vi kan bare lade vores bagage blive her på hotellet" siger han da han bliver færdig med at spise. Jeg nikker, og vi rejser os fra bordet. "Jeg skal bare lige børste tænder, så er jeg klar" siger og kysser Thor.
Vi går ned af strøget. "Jeg skal lige købe en ny polo" siger Thor og nikker mod Lacoste. Jeg går med ham, og han får købt en lækker polo. "Se, det er det der jeg ønsker mig" siger jeg og peger på et Catier armbånd. "Det ville også være flot på dig" hvisker han og kysser mig på kinden.
Thor står og kigger ind ad vinduet på Hermes butikken. "Er der noget du ønsker dig?" spørger han mig. Jeg trækker på skuldrene og kigger ind ad det samme vindue. "Faktisk så elsker jeg tørklæderne her inde fra helt vildt meget. Prøv at se dem, de er helt vildt flotte!" udbryder jeg pludseligt. Han nikker forstående og begynder at gå ind i butikken. "Hvad skal du have Thor?" spørger jeg uvidende. Han trækker på skuldrene, "kom nu bare " siger han og trækker mig med ind i butikkern.
Jeg tuldre lidt rundt, og kigger på lidt forskellige ting. Thor omfavner mig bagfra, "skal vi smutte ud herfra, og finde et lækkert sted at spise?" spørger han og kysser min nakke. Jeg nikker og vi begynder at gå. "Hvad er det i posen?" spørger jeg ham nysgerrigt. Han trækker på skuldrene, "bare noget til min mor" siger han.
Vi sætter os på en lille hyggelig cafe og bestiller noget mad. Da vores mad kommer tager Thor posen frem igen. "Det er faktisk ikke noget til min mor. Det er en lille gave til dag, som undskyld for alle de gange jeg har været en idiot, og de gange jeg har fucket det hele op" siger han og tager en æske op. Han rækker den hen mod mig, "den er til dig" siger han og bider sig i læben. Jeg åbner den ivrigt og løfter det smukke tørklæde op. "Thor! Det skulle du altså ikke have gjort" siger jeg og læner mig ind over bordet. Jeg kysser ham midt på munden, "tak" hvisker jeg.
أنت تقرأ
Gymnasielivet - CITYBOIS
أدب الهواةCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.