"Vil du ikke med ind?" spørger Thor og tager min hånd. Jeg nikker ivrigt og begynder at gå ind i hans hjem. Han trækker mig ind i køkkenet og begynder at kysse mig. "Vi er alene hjemme hele dagen" hvisker han frækt og bider blidt i min underlæbe. "Uha, gad vide hvad man kan nå der" siger jeg fjollet og kysser fra hans hals og op til hans øre. "Flere gange" hvisker jeg og kysser hans øre. Han fanger min mund og kysset udvikler sig.
Han bryder pludseligt kysset og går ind mod stuen. Jeg bliver stående ude i køkkenet indtil jeg høre flygelet begynde at spille. Jeg lister ud til ham og han begynder at synge 'stay' med Rihanna. "Makes me feel like i cant live without you, it takes me all the way, I want you to stay" synger han. "Sødt" siger jeg og går langsomt mod ham. Jeg stiller mig foran ham, så han ikke kan spille videre. Han tager fat rundt om mine hofter og rejser sig op. Han løfter mig op på siden af flygelet og jeg læner mig tilbage, så jeg ligger på det. Ingen siger noget. Vi nyder stilhed. Vi nyder hinanden.
Han knapper min skjorte op, så mit fine korset kommer til syne. Han kører sine fingre ned langs min krop og jeg sætter mig op. Vores læber mødes og forfører hinanden.
Jeg kan tydligt høre hans åndedræt tæt ved mit øre. Hans vejrtrækninger bliver tungere og tungere. Han kysser mig langs min hals. Hans øjne møde mine og han lægger sig tungt ned ved side af mig. "Vil du ikke synge for mig?" spørger jeg og nusser hans kind. "Hvad skal det være?" han tager min hånd og giver den et klem. "Overrask mig" kommandere jeg. Han kigger grundigt på mig og rejser sig derefter pludseligt.
Han sætter sig ved klaveret og begynder at spille. I starten kender jeg ikke sangen, men da han begynder at synge, kan jeg høre det er 'I just cant stop loving you' af Michael Jackson. "I know how yo feel. This thing cant go wrong. Im so proud to say i love you" synger han.
YOU ARE READING
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.