Dagene på Roskilde har nu været meget hyggelige. Det er cool mellem Thor og jeg, og jeg savner ikke hans nærvær længere. Det var nok for det bedste at vi gik fra hinanden. Tanken om at vi skal hjem fra roskilde i morgen gør mig lidt trist. Vi har haft det herre hyggeligt, og det skal helt klart gentages næste år.
Anthon kommer over, og sætter sig ved siden af mig. "Hva så, smukke" siger han. Hans ånde stinker af øl og cigaretter. "Skal vi se Julias i aften?" siger han og nusser min skulder. "Selvfølgelig skal vi det, hvornår er det?" spørger jeg og tager en slurk af min mokai. "Om en time går vi mod scenen, så vi kan stå forrest" siger han og løfter armene over hans hovede. Han begynder at danse fjollet rundt og synge Lipstick Lies. Han byder Thor op til dans, og de danser begge fjollet rundt. Thor sætter sig i en af stolene, og Josephine sætter sig oven på ham. Godt nok var det en fælles beslutning at slå op, men det gør ondt at han allerede er sammen med en anden. Jeg forsøger at se normal ud, men han opdager mig. Vi får kort øjenkontakt, og jeg rejser mig fra den stol jeg sad på. "Jeg henter lige min telefon der er til opladning" siger jeg, og begynder at gå. "Vi går om en time" råber Anthon efter mig, jeg nikker og går videre.
De havde været sådan de sidste par dage, så jeg trængte til en pause fra dem. Jeg har ingen grund til at være sur eller ked af det, men det rammer lidt, at han allerede er sammen med en anden. Og så hende. Jeg henter min telefon og tjekker mine beskeder. Der var en fra Thor.
Thor: Kan du ikke møde mig før tid foran scenen?
Mig: Jo self, jeg er der om 5
Jeg går tilbage til de andre. Thor er væk, men Josephine og alle de andre er der. Jeg kigger på mit ur. "Vi går om 10" siger Emma og sætter sit hår op i en hestehale. "Jeg går lige i forvejen" siger jeg og begynder at gå. "Vi ses om lidt" råber de andre efter mig.
YOU ARE READING
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.