"Heej Thor!" Udbryder jeg, og krammer ham. "Hvad fanden laver du her? Og tak for sidst!" Siger han og griner. "HAHA, det er ikke sjovt det der..." griner jeg og puffer blidt til ham. "Her, du skal møde mine venner. Munke, Anton ham har du jo mødt på Sunday, Maria, Emma, Carlo og Simone" Jeg hilser pænt på dem alle og de sætter sig ned og begynder at pakke ud. "Hov hov, er skal også være plads til Carolines veninde" siger Munke. Jeg smiler til ham "hun kommer ikke alligevel" tilføjer jeg. Thor kigger trist på mig, "du kan jo bare være sammen med os?" siger han og rækker armen over mod mig, som tegn på at jeg skulle komme over og sidde hos ham. Jeg klapper let på mit tæppe, og han rejser sig, og går over mod mig. Han ligger armen om mig, og vi sidder bare og griner.
Det begynder at blive aften, og de andre begynder at pakke noget mad frem. "Vil du spise med?" Spørger Thor, "det vil jeg da gerne, hvis det er okay med de andre?" Spørger jeg, og alle nikker som et ja. "SHIT! Vi har glemt drikkevare!!!" Udbryder Carlo. Thor tager mig hånden, "Caroline og jeg går op og køber noget, så kan vi bare splejse." Siger Thor og trækker i mig. Jeg tager min kjole på, og når lige at gribe min Balenciaga taske.
Vi fjoller hele vejen derop. Vi får købt det vi skal og vi går tilbage mod de andre. Thor havde holdt min hånd hele vejen. Det gav sådan en mærkelig følelse i hele kroppen. Han klemmer blidt min hånd, og slipper den derefter. Vi går ned på stranden, mod de andre. Drengene var alle fuld gang med at tænde for den engangsgril, og pigerne fandt salat og andet tilbehør frem. Thor hopper mod dem "SÅ ER DER FANDME DRIKKEVARE!" Udbryder han og popper champagnen vi havde købt. Jeg ligger nettoposen med de små grønne og mokaï på tæppet. Der bliver delt tallerkener ud, med mad på. Det er rigtigt hyggeligt, og de er fandme allesammen så søde. Pigerne har taget godt imod mig, og vi har aftalt en tur til København snart. Vi får spist færdigt, og flaskerne blev for alvor åbnet. Vi bliver alle lidt snalret, og der bliver sat noget musik på.
"DEN SIDSTE DER KOMMER I VANDET ER EN BRØNDBY FAN!" Udbryder Carlo og alle løber ud mod vandet. Maria kommer sidst i vandet. Munke går over mod hende og kysser hende "i min verden er du stadig den bedste, selvom du er en Brøndby fan," griner han og 'drukner' hende. Jeg kan pludseligt mærke nogle hænder om mit liv. Jeg bliver hurtigt trukket ned under vandet, og drejet om. Jeg fægter vildt med armene og får trukket mig selv op. Da jeg kommer op griner Thor helt vildt. Det var ham der havde gjort det, så jeg får hurtigt trukket ham ned under vandet også. "Hey du, det er ikke sjovt det der..." siger han, med et alvorligt blik i øjnene. Det ændre sig hurtigt og han begynder at grine.
De andre begynder at gå ind, men det har jeg ikke lyst til. Og det har Thor tydeligvis heller ikke. Vi laver lidt slåskamp i vandet for sjov, og han vinder selvfølgelig. Han holder mig helt ind til hans varme krop. Vi var ude på ret dybt vand, så når han stod på flad fod, gik vandet ham til brystet. Jeg er lidt lavere, så vandet gik ca mig til hagen. Vi havde begge fået lidt for meget at drikke, så vi begynder at flirte lidt. Thor løfter mig op, og jeg slår mine ben om ham. Han holder mig om røven, så jeg ikke falder ned. Thor smiler til mig. "Hvad er der?" griner jeg. "Ikke noget..." smiler han. leg læner mig tilbage og min overkrop flyder, men jeg har stadig benene om ham. Jeg kunne virkelig nu mærke at alkoholen nu havde ramt både mig og Thor. Thor kører hans hånd over min bare våde mave. Han kører hans hænder om på min ryg, og rejser mig langsomt op.
أنت تقرأ
Gymnasielivet - CITYBOIS
أدب الهواةCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.