Jeg løber op på mit værelse igen, og åbner mit klædeskab. Jeg finder en fin sort kjole frem fra Stella Mccartney. Jeg ligger en fin jordfarvet makeup, og knalder en brunlig farve på mine læber. Jeg roder kort i mit krøllede hår, og tager mine Valentino stilletter på. Jeg finder en fin lille clutch frem fra Mulberry, og putter min telefon og andre nødvendige ting i den. Jeg går ned mod køkkenet og råber ind i det, at jeg går nu. På vej ud af døren snupper jeg min Burberry trench coat og tager den på. Jeg går ned mod stationen og hopper på det første tog der kom.
Jeg stiger ud på Nørreport st. Den friske forårs luft rammer mit varme ansigt, og gåsehuden rejser sig. Jeg går med faste skridt ned af strøget. "HEEEY søde" er der en der råber bagfra, og jeg vender mig om. Lisa, Emma og Maria kommer cyklende og kører op på siden af mig. "Hvem kommer i aften?" Spørger jeg og hilser på dem alle. "Alle mulige. Thor, Lauge, Teo, Maxi, Sofie, Chili, Clara, Simone og Carla" siger Emma, "og selvfølgelig en hel masse andre" tilføjer Maria. Da vi nærmere os står folk langt ud på gaden, og venter på vi kan komme ind. Anthon havde fortalt mig, at vi skulle gå op til døren og sige vores navne. Vi var nemlig på listen. Vi blev hurtigt lukket ind, og Emma og Lisa forsvandt hurtigt. Maria tager mig under armen, og trækker mig hen mod Anthon.
"Hello" råber jeg da musikken var ret høj. "Shit du er smuk i aften" råber han tilbage og trækker mig ind i et langt tæt kram. Han var allerede ret fuld kunne jeg mærke. Vi snakker lidt med ham og Maria og jeg går over mod baren. Vi tager en masse shots, og jeg kan mærke at jorden under mig bevæger sig. Jeg finder hurtigt Thor, og trækker ham ud på dansegulvet. Vi danser tæt. Meget tæt. En ubeskrivelig følelse går gennem mig når vi er så tætte. Han trækker mig ind i et langt intimt kys, jeg kan mærke på ham han er helt ædru og ikke er påvirket. Jeg vender mig om og han presser mig helt ind til ham.
Jeg tager hans hånd og trækker ham mod baren. Vi tager en række shots mere. Der er en der går ind i mig, så jeg bliver skubbet ind mod Thor. Jeg kigger op på ham og begynder at snave ham. Alkoholen rammer ham nu, og begynder at rage på mig på en god måde. "Jeg smutter lige på to... toilettet. Sweeeeeeetyyyyy" siger jeg og begynder at grine fjoget.
أنت تقرأ
Gymnasielivet - CITYBOIS
أدب الهواةCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.