93 Pre hos Anth

1.4K 45 4
                                    

Lørdagen er nået. Endelig weekend. Jeg skal til pre-fest hos Anthon, og så skal vi videre til Cubana. Det bliver herre fedt, så jeg begynder at gøre mig klar i god tid. Jeg finder et par lækre hvide løse bukser frem og en flot Iro top frem. Jeg ligger en naturlig makeup, og lader mit hår hænger løst over mine bare skuldre. For at toppe outfittet af, tager jeg mit Hermes armbånd og mine lækre Valentino stiletter på. Jeg tager et sidste kig i spejlet og griber så min Acne jakke og YSL taske på vej ud af døren. 

"Shit du ser godt ud i aften" udbryder Thor, da jeg stiger ud af toget på Gentofte st. "Jeg mener, du ser jo altid godt ud, men i dag er noget helt specielt" tilføjer han nervøst. "Du kan ikke rede den Thor" griner jeg og tager hans hånd. Vi går sammen hen til Anth. 

Da vi ankommer er der de andre allerede kommet. Vi bliver ikke så mange. Kun Munke og Maria, Anth og Emma, Lauge og Josephine, Jacob, Teo og Simone og Thor og jeg. Det er jo bare pre-fest inden Cubana, hvor vi vidst skulle mødes med nogle andre. Da jeg ser Josephine og Simone løber det mig koldt ned af ryggen. Skal DE være her? Jeg klemmer Thors hånd hårdt, og han forstår godt mit tegn. Vi sætter os i sofaen og jeg blander en drink til mig selv. "Jeg smutter lige på toilettet" siger jeg og går ud mod toilettet. Det ødelagde kun min aften rigtig meget. Jeg står op af vasken og kigger mig selv i spejlet. Det er så fucking typisk! 

Jeg går tilbage ud i stuen sidder Thor i den helt modsatte ende end Josephine og Simone. Han sidder og snakker med Teo. Han kigger op på mig, idet jeg træder ind i stuen. Jeg smiler sødt til ham, og han blinker tilbage til mig. That's my boi. 

Jeg sætter mig hos Em og snakker lidt med hende. "Kan du ikke lige komme med, Caro?" spørger Em og går ind mod et værelse. "Hva så?" spørger jeg da vi står inde i det lille rum. "Er du ok med at pigerne er her?" spørger hun og aer min arm. "Ja da, jeg kan se på Thor at han ikke vil dem noget" svarer jeg og retter lidt på mit hår. "Desuden stoler jeg også på ham" tilføjer jeg og vender mig mod Em igen. Hun nikker, "godt, jeg skulle bare være sikker" siger hun og vi går sammen tilbage til de andre. 

Gymnasielivet - CITYBOISWo Geschichten leben. Entdecke jetzt