76 Vandkamp

1.4K 48 6
                                    

Jeg står ude i køkkenet og forsøger at få åbnet colaen til Thor. Jeg kan bare ikke, på grund af mine lange negle. Jacob kommer ud i køkkenet. "Har du brug for hjælp?" spørger han og kommer over på siden af mig. Jeg rækker den til ham og han åbner den. Han irritere mig ret meget. Desværre er han Thors bedste ven, så jeg må leve med ham. 

Han rækker colaen over mod mig, og jeg tager imod den. Min hånd rører hans og han kigger mig dybt i øjnene. Han kigger genert ned i jorden. "Caroline, jeg er sku ked af hvordan jeg har været overfor dig. Jeg ved ikke hvad det er der går af mig!" siger han lavt. Jeg griner lidt for mig selv. "Caroline, jeg tror måske... Jeg tror måske jeg kan lide dig" siger han stille og kigger ned i jorden. "Jacob, det går ikke, jeg har Thor" siger jeg og hviler mig hænder på hans skuldre. Han nikker og kigger stift ned i jorden. Jeg trækker ham ind i et kram, "jeg går lige ud med den her til Thor" siger jeg og løfter colaen op foran ham. 

"Så er der cola" siger jeg lige inden jeg går ind på badeværelset og griner. "Tak, det var lige hvad jeg havde brug for" siger han og tager imod colaen. Jeg sætter mig på kanten af badekaret. "Vil du ikke dæmpe lyset lidt?" spørger han lavt. Jeg gør som han siger og sætter mig igen på kanten. "Kommer du ikke her ned til mig?" spørger han og smiler frækt. "Thor, jeg har gæster" siger jeg og griner. Han sprøjter lidt vand på mig. Jeg kigger ondt på ham, og pjasker lidt i ansigtet på ham. Vi begynder begge at grine helt vildt, og der kommer lidt en vandkamp ud af det. 

"Vil du ikke række mig mit håndklæde?" spørger han efter vi har lavet vandkamp. Jeg nikker og rækker det til ham. Vi går ud til de andre og sætter os i sofaen. "Hvordan har du det Thor?" spørger Maxi bekymret. Han trækker på skuldrene. Jeg tager hans hånd og hviler mit hoved på hans skulder. "Sådan som man nu har det" siger han stille. "Skal du med mig hjem?" spørger Anth. Thor nikker og rejser sig for at tage sit tøj på. 

Drengene går kort efter. 

Gymnasielivet - CITYBOISWhere stories live. Discover now