29 Jeg kunne ikke vente

2K 35 0
                                    

Jeg holder min frakke om mig og sætter mig op. "Thor jeg håber virkeligt det er din mobil der vibrerer" siger jeg og begynder at grine. Han roder panisk efter hans mobil. Den var faldet ned mellem sæderne, og jeg kunne mærke noget der vibrerede på mit lår. "Hallo.. Ja, nej... ja okay, jeg kommer om en times tid" siger han og ligger hans mobil væk. "Skal jeg kører dig hjem?" spørger han og begynder at tage hans tøj på. Jeg nikker og trækker også i mit tøj.

"Jeg er ked af alt hvad der er sket. Både din fejl, men også mine. Jeg tror vi var lige gode om at ødelægge det for os," siger Thor og kigger ud på vejen. "Men jeg er 100 på, at vi begge kan gøre det godt igen. Vi fungere ikke uden hinanden," tilføjer han. "Thor..." siger jeg, "Thor, skal vi ikke springe ud i det, og få de slag vi må få. Jeg mener det Thor. Det er kun dig jeg vil have, og jeg er ked af mine fejl" fortsætter jeg. "Jeg vil også kun have dig, Caroline! Og det jeg nok prøver at spørge dig om er..." han fokusere på vejen, men ligger sin hånd i mit skød. Jeg tager fat om den og giver den et kærligt klem. "Det jeg nok prøver at sige er, om vi ikke skal finde sammen igen, og så få det bedste ud af det?" siger han og kigger hurtigt på mig. Han drejer ind af min vej, og stopper bilen foran mit hus. Jeg vender mig mod ham, og tager begge hans hænder. "Selvfølgelig vil jeg det, Thor!" siger jeg kysser ham midt på munden. Kysset udvikler sig og ender i et snav. "Vi ses, Thor" siger jeg og træder ud af hans bil.

Jeg smider min taske i entreen og går op på mit værelse. Jeg klæder om til noget mere behageligt tørt tøj og tørrer mit hår. Pludselig banker det på døren. Jeg er alene hjemme, så det er mig der åbner den. "Jeg kunne ikke vente!" Udbryder Thor og griber fat om mig. Han svinger mig over hans skulder og bærer mig ind i stuen. Han smider mig på sofaen, og begynder at kilde mig helt vildt. "Neej... Thor stop!" Skriger jeg og han bliver ved. Jeg slår ham blidt og han stopper. "Det kommer du til at fortryde siger han og kilder mig endnu mere.

"Hvorfor kom du egentligt?" Spørger jeg ham, da der var kommet lidt mere ro på. "Jeg savnede dig for meget. Jeg kan ikke få nok af dig!" Siger han lavt og putter sig ind til mig. "Lauge holder noget fest i morgen, tager du ikke med?" Spørger han pludseligt. "Kun hvis du kommer og henter mig" siger jeg og smiler.

Det begynder at blive mørkt, og Thor rejser sig fra sofaen. "Jeg bliver altså nødt til at smutte nu" siger han og laver sadface. Jeg følger ham ud til døren. Han trækker mig ind i et langt kys, "kl. 21 kommer jeg og henter dig" siger han og kysser min pande. Jeg nikker som svar. "Vi ses smukke"

Gymnasielivet - CITYBOISWhere stories live. Discover now