90 Weekends-tur

1.5K 44 3
                                    

"Okay, vi ses om en time" svarer jeg Thor i telefonen. Jeg begynder at pakke mine ting, og går ned mod stationen. Thor havde inviteret mig ind til byen, på en lille weekend-tur. Vi skal bo på D'angleterre og vi skal ud og spise. Jeg glæder mig helt vildt.

"Hey smukke" Thor kysser mig og tager min hånd. "Skal jeg tage din taske?" spørger han og tager min taske. "Har du ikke dit eget du skal bære på?" spørger jeg flabet, han stopper pludseligt op og kysser mig på kinden. "Jeg har da været forbi med mine ting" siger han og går videre. 

Vi fjoller hele vejen hen til elevatoren. Vi er helt alene i elevatoren. Thor begynder at kysse mig op af halsen. Jeg fanger hans mund, og begynder at snave han helt vildt. "Keder du dig nu?" spørger han drillende i kysset. Jeg skubber blidt til ham, og hårdere op af vægen. "Absolut ikke" svarer jeg og bider ham i læben. En høj klokke-lyd ringer og elevatordøren går op. Vi stiller os begge langt væk fra hinanden, og forsøger at holde vore grin inde. Det bliver vores etage og vi stiger begge to ud. "Fuck!" griner Thor og låser op til vores værelse. 

"Eeej Thor! Det skulle du ikke have gjort" udbryder jeg da jeg ser at han havde spredt rosenblade og tændt stearinlys. "Undskyld jeg missede vores et-års-dag" hvisker han i mit øre og krammer mig bagfra. "Det gjorde du da ikke, vi var lige gode om det. Desuden tror jeg ikke vi 'sammen' den dag" siger jeg og griner. "Uanset hvad vil jeg gerne gøre det godt igen" hvisker han og kysser mig blidt. "Så det vil du?" spørger jeg flirtende og går baglæns mod sengen. Lige inden sengen stopper jeg, og Thor skubber mig ned i den. 

Thor dumper tungt ned ved siden af mig, og vores åndedræt bliver mere normale. Jeg vender mig mod han og kører min finger ned langs hans ansigtsprofil. "Jeg elsker dig Thor" hvisker jeg og vender hans ansigt mod mit. "Du er så skøn, smuk og dejlig og jeg elsker endnu mere" han kysser mig. 

Gymnasielivet - CITYBOISWhere stories live. Discover now