Thor svinger sin arm om mig i søvne næste morgen. Jeg vender mig om mod ham, og han vågner kort efter. "Godmorgen smukke" siger han og kysser mig på kinden. Jeg smiler til ham og han begynder at ae min kind, "hva tænker du på?" spørger han og laver sad face. Jeg trækker på skuldrene og lukker øjnene. "Skaat, du kan godt sige det til mig" siger han og sætter sig op i sengen. "Jeg ved det ikke... Jeg er bare bange for at vi måske er blevet lidt kedelige?" sukker jeg og trækker på skuldrene. "Du skal jo ikke tænke på hvad andre tænker" siger han og nusser min ryg. "Jeg synes bestemt ikke at vi er kedelige" tilføjer han. Jeg trækker på skuldrene, "det er måske bare meget det samme?" siger jeg og holder vejret indtil hans svarer. "Keder du dig i mit selskab?" spørger han, nu mere seriøs. "Det er ikke det jeg siger Thor, jeg siger bare, at det kører meget i samme rille" svarer jeg hurtigt og sætter mig op i sengen. "Hvorfor synes du så det?" spørger han lidt hårdt. "Jeg skulle aldrig have sagt noget" svarer jeg surt og ligger mig med ryggen til ham. "Okay fint nok, hvis du ikke synes vi har sjov nok, kan du da gå ud, og finde dig noget sjovere at tage dig til" siger han stødt og rejser sig fra sengen. Kort efter hører jeg hoveddøren smække. Typisk.
()
Det er første skoledag, i dag. Jeg har ikke talt med Thor siden han gik. Jeg er bange for at han ikke gider være sammen med mig, efter det jeg sagde. Tankerne flyver gennem hovedet på mig, da jeg sidder i toget mod Hellerup st.
Da jeg træder ind i den store aula er der ingen Thor at se. Jeg vil så gerne finde ham, så jeg kan få snakket med ham om det jeg sagde. Jeg går lidt rundt i lokalet og finder en stor gruppe af piger der står rundt om en person. Jeg går nærmere for at se hvem det var. De skriger alle hysterisk som om det var en kendt de lige havde mødt.
YOU ARE READING
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.