37 Jeg elsker dig

1.9K 37 0
                                    

"Undskyld skat! Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke troede på dig...." siger Thor pludseligt. Jeg kigger ned i jorden og sukker højlydt. "Skat jeg mener det! Jeg er så ked af det. Det var slet ikke min mening, at jeg sårede dine følelser. Jeg tænkte mig om, og jeg kan godt se meningen nu!" fortsætter han og stopper op. "Thor stop! Du skal ikke undskylde. Ja du gjorde noget forkert, og ja, du sårede fandme mine følelser, men jeg ved at du er færdig med Simone, og det gør at jeg føler mig mere tryg" siger jeg og stiller mig foran Thor. "Thor" sukker jeg, og jeg kan se han har tårer i øjnene. "Jeg elsker dig jo!" siger jeg og forsøger at få øjenkontakt med ham. Han lysner langsomt op og kigger mig dybt øjnene. "Mener du det....? Jeg elsker også dig Caroline!" Jeg læner mig langsomt mod ham, og hans læber rammer mine.

Vi står på den tomme villavej, hvor man lidt længere oppe kan høre musikken dunke. Thor slipper stille kysset og kører hans hånd op mod min kind. Han kører forsigtigt sine fingrespidser langs mine markerede kindben, og kører sine fingre ned mod min kæbe. Han fører sine fingre langs mine hage, og over mine læber og ud på min kind igen. Jeg kører mine hænder om hans nakke, og han trækker mig ind i et langt og intimt kys.

"ÅÅÅÅHH bror! Hvad sker der" er der en der råber, og Thor og jeg skiller os fra kysset. Vi vender os om mod Anthon og Lauge der kommer luntende mod os. "Whaaaaaat, er i sammen igen?" siger Lauge og kigger undrende på os. "Hvad mener du?" spørger Thor og tager min hånd. "Det så ikke godt ud, ude i gangen.... Alle tror bare i er gået fra hinanden?" siger Anthon og griner. "Nå, men det er vi ikke" siger jeg og kigger forelsket på Thor, der kysser min næse. De smiler begge til os. "Nå, men vil i så med tilbage?" spørger Lauge. "Jooo, lad os hellere det" siger Thor, og vi går tilbage til Anthons hus.

Da vi kommer tilbage til huset, er folk pænt stive. "Heey, sover i hos mig bagefter eller?" sørger Anthon inden vi går ind. "Hvem skal ellers det?" spørger Thor og ligger hans arm om mig. "Bois, Maria, Emma og Jose" siger Anthon, og nikker som et ja.

Festen runder af, og folk begynder at tage hjem. "Nåååå, skal turtelduerne også sove her?" spørger Teo, og kigger slesk på os. "Ja, desværre... Er der nogen der har nogen ørepropper" driller Jacob (cityman). De griner alle og vi går hvert til sit.

Gymnasielivet - CITYBOISحيث تعيش القصص. اكتشف الآن