Jeg trækker i mine Acne bukser der altid sidder perfekt på mig, og hiver min Kenzo t-shirt over hovedet. Jeg sætter mig hen til mit makeup bord, og ligger en 'sjusket' makeup. Jeg glatter mit hår, og roder lidt i det bagefter. Jeg kigger på mit ur. Thor kommer om 10 min, så jeg går nedenunder og griber et æble. Jeg sætter mig i sofaen ved siden af mine forældre og ser tv med dem.
"Kommer du her hjem efter festen?" spørger min far og kigger grundigt på mig, "og skal du ud i den mundering?" tilføjer han og kigger undrende på mig. "Åååh Claus, lad hende nu være. Du sover hos Thor ikke?" siger min mor. Jeg nikker som svar, og går ud og åbner for Thor.
"Heey smukke. Skal vi smutte?" siger han og kysser mig på munden. "Ja, lad os skride" siger jeg og tager hans hånd. Jeg tager min læderjakke på. På vej ned til stationen er der ingen der siger noget. "Hvem fortalte dig egentligt om Anthon og jeg?" spørger jeg og bryder stilheden. "Kan det ikke være lige meget?" spørger Thor og kigger ligeud. "Nej jeg vil gerne vide det. Var det Carla?" spørger jeg og stopper op. Han vender sig mod mig og nikker. "Tak, det var alt jeg ville vide" siger jeg tager hans hånd, og vi sætter os ind i toget. "Du ser herre godt ud, skat" siger han og læner sig hen mod mig. "Jeg kan da kun sige i ligemåde" siger jeg og smiler lumsk. Jeg læner mig ind mod ham, og kysser ham blidt. 'Charlottenlund' siger damen i højtaleren, og vi stiger af toget.
Da vi kommer ind til festen, er der allerde kommet mange. Lauge kommer hen mod os med åbne arme. "Heeey, fedt i kunne komme!" siger han og krammer os begge. "Heeello, sweety" siger Maria og Emma og krammer mig og Thor. Vi går hen mod baren, hvor Anthon står. "Hva så?" spørger thor klapper ham på ryggen. Han tager endnu en slurk af hans wishkey og kigger op på os. "Not much" siger han og tager endnu en slurk. "Heey man, hva sker der?" spørger thor igen og sætter sig ved siden af ham. Jeg ader dem få lidt 'mandetid' og bestiller en drink. Jeg går hen mod Lauge og nogle af hans andre venner. Jeg sætter mig i sofaen hos dem. "Nåå, så du er Thors berømte kæreste" siger en dreng, med mørkt hår. "Jeg hedder forresten Victor" siger han og rækker sin hånd mod mig, så man kan se hans Rolex ur. Jeg hilser pænt på ham og de andre. Emma og Oscar, som jeg lige havde mødt, sidder og rå snaver. Marias søster Chili kommer hen mod os. Hun trækker hårdt i Teos arm og trækker ham ud i køkkenet.
YOU ARE READING
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.