Vi sidder alle sammen i toget og har det mega sjovt. Thor sidder tæt op af mig, og nusser mit lår. Damen i højtaleren siger Charlottenlund, og vi stiger alle ud.
"ID?" spørger manden i døren mig. Øøøøh fuck, jeg er kun 17. "Rolig, hun er med mig" siger Thor og viser hans studiekort frem. "Okay, men det nytter ikke noget, når hun ikke har id" svarer manden igen. "Okay, må jeg tale med Adam?" spørger Thor og smiler flabet til manden. "Han er her ikke i dag.... så smut ind med jer" siger manden og træder væk fra døren. "Hav en fortsat god aften" råber jeg flabet til manden. Nar.
Drengene havde bestilt bord, med flasker og det hele, men jeg følte ikke for at sidde og drikke. Jeg vil ud og danse, så jeg trækker Maria med ud på dansegulvet og synger vildt med på 3AM. "Skal vi ikke lige sætte os 5 min og så gå ud igen?" råber Maria. Jeg nikker som svar, "shit alle gav den gas" konstatere jeg. Da vi kommer tilbage sidder Thor og snakker med Jacob, men har en arm om Josephine. Jeg tager en dyb indåndning, "Thor, kan vi lige tale?" spørger jeg og smiler falsk til Josephine.
"Hva så?" spørger Thor uvidende da vi kommer udenfor. "Thor, nu vil jeg ikke lyde som den misundlige usikre kæreste, men jeg har det ikke så godt med at du sidder sådan op af Josephine" sukker jeg og kigger nervøst ned i jorden. Thor er stille i meget lang tid, men placere til sidst begge sine hænder på mine arme, og forsøger at fange mit blik. "Det forstår jeg godt. Jeg tænkte bare ikke lige over det" svarer han. Jeg kigger op på ham, og smiler sukkersødt. Han trækker mig ind i et langt kram. "Skal vi ikke gå ind igen, du hundefryser jo" hvisker han og kysser min hovedbund. Jeg nikker og tager hans hånd.
"Skal vi ikke ud og danse" plager Maria mig, og begynder at trække i min arm. Jeg nikker og går med hende ud. Der bliver taget nogle billeder, og Maria og jeg stiller os op til foto. "Hvornår kommer billederne ud?" spørger jeg manden der tog billedet. "I morgen omkring middag" svarer han og går videre.
"Skal vi ikke snart smutte?" spørger jeg drengene der sidder alene ved bordet. De nikker alle, og finder hurtigt pigerne, og vi tager toget sammen hjem.
YOU ARE READING
Gymnasielivet - CITYBOIS
FanfictionCaroline er en pige på 17 der lige er begyndt på Øregård gymnasie. Første dag møder hun Thor. Han hjælper hende ind i de rigtige omgangskredse og bliver en rigtig god ven, måske lidt mere end en god ven. Men en dag ændres det hele.