Išlipome su Harry iš lėktuvo ir kartu nuėjome iki bagažo skyriaus, pasiimti savo lagaminų. Jau ruošėmės važiuoti namo, tačiau išgirdome Liam šauksmą:
- Harry, Emily!.
Mes atsisukome, o Liam priėjęs prie mūsų, paklausė.
- Mes su Louis ir Zayn nutarėme nuvažiuoti į kavinę, pavalgyti. Norit gal kartu?
Nespėjus Harry nieko atsakyti iš karto paklausiau.
- Am... o tai kur Monica ir Niall? Jie bus kartu?
- Neee. Jie jau išvažiavo namo.
- Tai jeigu nori, galime važiuoti su jais? -Harry paklausė manęs.
- Žinoma aš nieko prieš.
- Tai tada aš tau, Harry, atsiųsiu adresą sms žinute ir nuvažiuosit. Ir tiesa, Eleonor, Sophia ir Perrie dar taip pat žadėjo prisijungti. – pridūrė Liam.
- Oh.. net ir jos. –pasakiau nustebusiu, bet linksmu balso tonu- Labai norėčiau su jomis susipažinti.
- Na, tai aš jau eisiu tada, susitiksim kavinėje.
- Okey, nepamiršk adreso man atsiųsti tik. -prieš išeinat Liam, pasakė Harry.
- Nepamiršiu.- pasakė Liam ir nuėjo prie Louis.
Išėjom su Harry į lauką ir iš karto jo paklausiau.
- Am.. gal pirmiausia nuvažiuokim namo? Aš nenorėčiau tiek lagaminų nešiotis.
- Okey.
Harry paskambino kažkam ir už 10 min privažiavo beveik tokia pati mašina, kaip ir Bulgarijoje. “Wow. Jis turi daug mašinų” – pamaniau.
Iš mašinos išlipo Harry draugas ir padavęs jam raktus kažkur nuėjo.
- Tai čia tavo mašina?- paklausiau.
- Aha.
- O tai Bulgarijoje kieno buvo?
- Buvau išsinuomojęs, man nepatinka važinėtis taksi.
- Am... aišku. Šiandien aš tikrai uždavinėju visiem per daug klausimų –nusijuokiau.
- Nee... viskas gerai. Man patinka tavo klausimai.
- Aw....
- Tai važiuojam, ar dar stovėsim čia ,ir aptarinėsim mano mašiną? -nusijuokęs paklausė Harry ir atidarė mašinos dureles.
- Gal ir aptarinėsim, o gal ir ne.- taip pat nusijuokusi įlipau į mašiną ir Harry uždares dureles apėjo aplink mašiną ir įsėdo į vairuotojo vietą.
Už 15min jau buvome Harry ir mano naujųjų namų kieme. Jie išties dideli ir labai prašmatnūs. Pasiėmę lagaminus nuėjome prie durų ir Harry atrakinęs duris leido eiti man pirmai.
Įėjusi į vidų padėjau lagaminus ir ėmiau žvalgytis.
- Čia gražu, čia labai, labai gražu. -pasakiau Harry’iui ir atsisukau į jį.
- Malonu, kad patinka. Gal eime, parodysiu tau tavo kambarį?
- Gerai.
Harry paėmė mano lagaminus ir užlipome į antrą aukštą. Atidariau savo kambario duris. Jis buvo didelis, šviesus, labai gražus. Žodžiu. Tobulas.
- Man patinka. Dabar gyvensiu kaip princesė. -pasakiau Harry ir atsisukau į jį ,su šypsena veide.
- Oh.. man patinka tavo požiūris –nusišypsojo- Tai jei jau daugiau princesė nieko nepageidauja, aš eisiu. Išsikrauk daiktus ir galim važiuoti.
Harry uždarė duris. Likau kambaryje viena. Greitai pasiėmiau lagaminus, viską išsikroviau ir susidėjau į spintą, bei lentynas. Susitvarkiusi savo "princesišką kambarį", persirengiau ir susišukavau plaukus. Dar šiek tiek pasidažiau ir aš jau pasiruošusi. Nulipau į apačią. Harry žiūrėjo TV, bet kai atėjau greitai jį išjungė.
- Tu jau? -nustebusiu balsu paklausė
- Aha. Tai jau važiuojam?
- Oh.. žinoma. -tai pasakęs paėmė namų raktus ir mašinos raktus nuo stalo.
Išėjome į kiemą, įsėdom į mašiną ir už 10min buvome toje kavinėje, kur Liam buvo nurodęs.
YOU ARE READING
Never say never - Lietuviška fanfiction.
FanfictionVisuomet žinojau, ko noriu iš gyvenimo. Aš visuomet buvau ta, kuriai gyvenimas negaili beveik nieko. Beveik. Sakau beveik, nes, kad ir kokia laiminga aš bebūčiau, aš niekuomet neturėjau meilės, kurios man trūko labiausiai. Taip, vaikinų mano gyvenim...