Never Say Never
62 DALIS
Kai tobulas kavos kvapas pradėjo kutenti mano nosį, iš karto pabudau su šypsena veide. Pramerkus akis pamačiau patį nuostabiausią žmogų pasaulyje, kuris ir kelia man šią šypseną.
- Labas rytas, mieloji.- pasakė Harry ir pabučiavo į skruostą.
- Labas.- nusišypsojau.
- Kaip miegojo mano nuostabiausia princesė pasaulyje?- paklausė jis ir padavė dar garuojančią kavą.
- Ačiū.- pasakiau paėmusi puoduką ir gurkštelėjau saldžios kavos.- O miegojau puikiai.
- Puiku. Ir žinai, aš kai ką esu mums šiandien suplanavęs.- pasakė Harry.
- Ką?- iš karto paklausiau.
- Aš noriu vežtis tave kartu su manimi į turą. Liko vos du koncertai ir mažasis žiemos turas baigiasi. Ką manai?- paklausė su šypsena veide.
- Harry..- nuliūdau.- aš šiandien skrendu atgal į San Franciską.
- Na, Los Andželas nuo San Francisko nėra jau taip toli ir mes ką nors sugalvosim.-kuo ramiausiai atsakė jis.
- Aš stebiuosi, koks tu šiandien ramus. – nusijuokiau.
- Aš tiesiog labai įsimylėjęs.- nusišypsojo.
- Tikrai? Ir kas ta laimingoji?- nusijuokiau.
- Paslaptis. Jai nepatinka kai tai viešinu.- nusijuokė Harry.
- Tai sakai paslaptis. Gerai, nesakyk.- nusijuokiau taip pat.- bet tavo panelei pasisekė.
- Kodėl?- paklausė Harry.
- Tu esi pats nerealiausias vaikinas pasaulyje, kurį aš labai labai myliu.- pasakiau ir padėjusi kavą ant stalo priėjau arčiau Harry‘io ir apkabinau.
- Mes abu laimingi, kad radome vienas kitą. – pasakė jis ir pabučiavo į lupas. Šis bučinys buvo kaip niekad ilgas ir tobulas, tačiau visuomet kas nors privalo nutraukti tą tobulumą ir sutrukdyti. Taip ir nutiko, nes į kambarį įėjo Monika.
- Tavęs niekas nemokė, kad reikia belstis?- piktai paklausė Harry.
- Uoj uoj uoj.. gerai jau, atsiprašau. Bet tavo panelę aš norėčiau pasivogti. Nori tu to ar ne.- pasakė Monika.
- Bet aš galiu tau neleisti to padaryti.- atkirto Harry.
- Mes čia pystamės ar kaip čia?- nesupratusi paklausė Monika.
- Ne, mes nesipykstam, tiesiog tu turėtum išmokti belstis.
- Ėj,Harry, viskas gerai. Juk nieko nenutiks, jeigu pabūsiu šiek tiek laiko su savo geriausia drauge.- pasakiau jam ir regis jis tai suprato. Netrukus kambaryje likome tik su Monika.
- Renkis, važiuosime pas gydytoją. – iš kart pasakė ji.
- Ką? Dabar?- nesupratusi paklausiau.
- Taip, dabar.
- Juk aš visiškai sveika. Ko man ten?
- Tu nėščia, pameni? Taip kad renkis ir važiuojam, o Louis jau laukia mūsų apačioje.
- Bet.. bet kaip Harry? Aš privalau jam pasakyti, kad dabar važiuoju pas gydytoją.- pasakiau.
- Viskas gerai, jis pabus su Liam ir Perrie, bei Zayn kol grįšim. O dabar greičiau.
- Gerai.- pasakiau ir nuėjau į dušą.
Nusipraususi, išsitiesinau plaukus, pasidažiau ir persirengiau. Monika vis ragino, kad paskubėčiau, o aš, net neketinau to daryti. Juk ne pasaulio pabaiga, kad reikia čia taip skubėti.
Abi nulipome į apačią ir išėjom į lauką. Louis mašina jau stovėjo prie pat įėjimo ir jis jau mūsų laukė, kaip ir Monika sakė.
Netrukus automobilis pajudėjo iškart kai įlipome į automobilį. Kažkur už 15 minučių jau stovėjau prie gydytojos kabineto ir šiek tiek nervinausi.
- Nerviniesi? – paklausė Louis.
- Šiek tiek. – šyptelėjau.
- Viskas bus gerai.
- Taip žinau, bet man vis vien baisu.- pasakiau.
- Panele Bleik? – paklausė kažkas už nugaros.
- Taip, tai aš.- atsakiau.
- Prašome eiti su manimi. – pasakė vidutinio amžiaus moteris ir aš nusekiau paskui ją.
Kabinete, manęs daug klausinėjo apie tai, kaip galėjau tapti nėščia ir po to sekė apžiūra, po kurios viskas bus aišku.
Atlikusi visas reikalingas procedūras, dar turėjau šiek tiek palaukti kol pasakys atsakymus, o nenorėdama laukti ilgai tame klaikiame ir baltame apžiūrų kabinete, išėjau į kolidorių, kuriame manęs laukė ne tik Louis ir Monika, bet ir iš kažkur atsiradęs Harry.
- Harry, ką čia veiki?- paklausiau nustebusi.
- Aš privalau būti su tavimi pačią svarbiausią mūsų gyvenimo minutę.- pasakė jis ir švelniai apkabino per liemenį. Dar šiek tiek pakalbėję, vėl išgirdome tos pačios moters balsą ir ji pasakė mums abiems su Harry‘iu ateiti į kabinetą.
- Taigi, tyrimai atlikti visi, tačiau turiu jus abu nuliūdinti, o kad netempčiau ilgai gumos pasakysiu jums tai iš karto. Po visų atliktų tyrimų paaiškėjo, kad jūs nesate nėščia.- pasakė gydytoją, o po jos žodžių mano kojos nutirpo.
- K..kką? kaip tai ji nėra nėščia?- sumikčiojo Harry.
- Na, nėštumo testai kartais būna klaidingi, o dabar jums leidus aš turiu eiti pas kitas pacientes.
Nereikėjo laukti net kelių savaičių, kad sulauktumėt naujos dalies. Uch.. darau pažangą!! Ir labai labai ačiū toms merginoms, kurios vis dar skaito mano rašliavą ir palieka nuostabius komentarus. Ačiū jums ir tikiuosi, kad po šia dalimi taip pat komentarų sulauksiu :)
ESTÁS LEYENDO
Never say never - Lietuviška fanfiction.
FanficVisuomet žinojau, ko noriu iš gyvenimo. Aš visuomet buvau ta, kuriai gyvenimas negaili beveik nieko. Beveik. Sakau beveik, nes, kad ir kokia laiminga aš bebūčiau, aš niekuomet neturėjau meilės, kurios man trūko labiausiai. Taip, vaikinų mano gyvenim...