75 DALIS

663 33 7
                                    

Never say never

75 DALIS

Ne, aš negaliu šitaip elgtis. Nemyliu Zayn‘o. Niekada nemylėjau ir nemylėsiu. Jis tai turi žinoti. Ir jeigu tai tęsis toliau, aš tikrai pradėsiu patikėti vakarykščiais Harry‘io žodžiais apie mane.

-          -Zayn, prašau..- šiek tiek atsitraukiau iš jo glėbio.

-         - Kas? Kas negerai?- paklausė jis ir vėl pabučiavo.

-         - Aš negaliu šitaip. Aš ne tokia. Tu taip pat ne toks.

-          -Žinau, bet... ach... ir ką bandau apgauti? Taip, žinau, kad manęs nemyli ir juk logiška, kad negali mylėti. Vakarykštis bučinys tai dar ne viskas.

-         - Ačiū, kad supranti.- nusišypsojau ir atsirėmiau sieną.

-        -  Manau, tai gali likti mažytė mūsų paslaptis.- pasakė Zayn ir pasitvarkė plaukus, kurie buvo netvarkingai sušukuoti.

-          -Bus sunku visa tai laikyti kaip paslaptį, bet mes turime pamėginti. Gerai, o dabar papasakok kaip viskas su Perrie?

-         - Nusprendėme, jog mums reikia pertraukos. Tik tiek.

-          -O tuomet kodėl visi šiandien tokie geros nuotaikos. Galiausiai, kodėl Harry‘s su manimi nebesipyksta ar nešaukia ant manęs? Juk šiandien naktį buvo baisu.

-         - Mes išsiaiškinome su juo. Tai mano kaltė ir jis turėjo tai žinoti.

-         - Ne, tai anaiptol nėra tik tavo kaltė. Aš pirma tave pabučiavau, pameni?

-         - Koks skirtumas kas pabučiavo ką pirmas? Juk tai nebėra taip svarbu. Manau, Harry‘s suprato, kad tu bandai gyventi ir be jo, todėl jis negali tavęs teisti.

-         - O Perrie? Kodėl ji nepyksta?- Ou... aš tikrai užduodu per daug klausimų.

-         - Ji tavo draugė. Galbūt šis paaiškinimas labiausiai tinka.

-         - Ne, tikrai netinka. Sakyk.

-         - Ji man papasakojo, kad ture ji turėjo trumpą romaną su „Little Mix“ grupės šokėju, todėl ji pati ne šventuolė.

-          -Perrie? Romaną? Geras!!! Negaliu patikėti, juk jūs buvot pati tobuliausia pora.

-          -Tą patį galėjau pasakyti apie tave su Harry‘iu iki tol, kol nepamačiau kaip stipriai jis nevertina jūsų santykių.

-        -  Nebekalbėkim apie Harry. Gerai?- paprašiau, nes man labai skaudu. Tiksliau vis dar skaudu ir viduje jaučiu didžiulę tuštumą, kuri atsirado kai Harry‘s dingo iš mano gyvenimo. Bet juk aš pati kalta. Galėjau ir toliau taikstytis su jo melais, bet aš turiu savyje savigarbos. Gerbiu save ir neleisiu, kad iš manęs išsidirbinėtų.

-         - Turi planų šiam vakarui?- paklausė Zayn, taip ištraukdamas mane iš minčių.

-         - Galbūt važiuosiu pas tėvus, bet dabar nesu dėl to visiškai tikra. Noriu ramybės. Tik tiek, bet namuose jos tikrai nerasiu. O kokie tavo planai?

-        -  Kaip ir kiekvienais metais, važiuosiu į Bradford‘ą. Skamba per daug nuobodžiai, bet šeima juk svarbiausia.- nusišypsojo jis.

-        -  Um... gal žinai, kokie kitų grupės vaikinų planai šiam vakarui?- paklausiau.

-         - Visi švęs Kalėdas su šeimomis, o kas?

-         - Pamaniau, kad galbūt galėčiau pasilikti čia. Ir kadangi tu pasakei jog visi išvažiuoja, manau, čia bus ramiausia vieta.

Never say never - Lietuviška fanfiction.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora