1 DALIS

5.5K 114 0
                                    

                                                                       

Rytas. Kaip visada pabundu pirmesnė, nei Monika. Greit išlipau iš lovos ir nuskuodžiau į virtuvę, nes baisiai norėjau valgyti. Pasidariau sumuštinių, užsikaičiau kavos ir nuėjau į svetainę valgyti. Po 10 min, jau pavalgiusi, nuėjau į vonią, ten nusiprausiau, pasidažiau ir išsitiesinau plaukus. Pažiūrėjau į laikrodį, jis jau rodė 10:30am. Nutariau eiti žadinti Monikos. Jos kaip visuomet neįmanoma prikelti, todėl sumąsčiau paleisti, mūsų abiejų dievinamos grupės "One direction" dainą "C'mon c'mon". Ir ji, kaip mat šoko iš lovos ir pradėjo garsiai, garsiai dainuoti.

-Yeah, I’ve been watching you all night
There’s something in your eyes
Saying c’mon c’mon and dance with me baby
Yeah, the music is so loud
I wanna be yours now
So c’mon c’mon and dance with me baby

-Ėj ėj... neįsijausk taip.

- Kas?, juk tu pati kalta, kad sumanei mane šitaip pažadint.

-Bet, bent jau galiu savimi didžiuotis, kad sugebėjau tave prižadint :D

-Šaunuolė, šaunuolė mano bestulė :)

-Gerai, gerai. Na, tai ką šiandien veikiam? Lauke nuostabus oras, manau reiktų eiti į paplūdimį pasideginti.

- Aš už.

- Gerai, tuomet eik pavalgyti, tau dar liko sumuštinių, ir einam ruoštis.

- Okey, okey.

Monika išėjo valgyt, o aš stovėjau prie rūbų spintos ir masčiau ką apsirengti, kol galų gale sugalvojau užsidėti mėlynus šortukus ir palaidinę.

Apsirengusi nuėjau į svetainę, pasiėmiau savo loptop'ą ir naršiau facebook'e. Tai pats geriausias laiko praleidimas, kai turi laukti Monikos , kuri labai ilgai ruošiasi. Benaršydama pastebėjau, jog gavau vieną žinutę nuo Erikos ( ji, mano ir Monikos draugė, kuri visuomet mums praneša apie vakarėlius ir kitus smagius pasibuvimus).

_ Sveika Emi, šiandien pas Mike, 07:00 pm, bus didelis "tūsas", ateisit?_

_ Labuka, tai būtinai. Atsiųsk man adresą sms žinute._

Už kelių minučių gavau adresą. Nuostabu, vakaras jau suplanuotas, pasakiau sau mintyse, ir toliau laukiau Monikos. Ji išėjo iš vonios beveik taip pat apsiregusi ,šortukais ir maikute.

- Būsim panašios šiandien. (pasakiau jai)

- Matau, matau.

- Klausyk, Erika parašė, kad pas Mike bus vakarėlis. Eisim?

- Tu dar klausi, žinoma, kad eisim.

- Tai gerai, nes taip ir parašiau jai. Vakarėlis bus 07:00 pm , manau spėsim iš paplūdimio grįžti.

- Tai aišku spėsim, Na, gerai lekiam degintis.

Išėjom iš viešbučio,išsikvietėm taxi, kurio laukti ilgai nereikėjo, ir jau už 15 min buvom paplūdimyje.

Never say never - Lietuviška fanfiction.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang