Tai buvo „One direction“. Mes stovėjom be žado ir nė nežinojom ką sakyti. Todėl vaikinai patys pradėjo mus kalbinti. Mes negalėjom pasimesti, nes būtumėm atrodžiusios tikrai kvailai.
- O... mūsų panelės. ( visi sutartinai pasakė)
- Sveiki, sveiki.
- Taigi, manau mums prisistatinėti nereikia, nes iš jūsų veidų matosi, kad esat nustebusios ir garantuoju 100%, kad žinote mus. ( Pasakė Louis ir garsiai, garsiai nusijuokė)
- Būtent. (pasakiau ir nė nenumaniau, kodėl)
- Aš Monika (pagaliau Monika sumastė prabilti)
- Aš Emilė
- Malonu, malonu. Galit atsisėsti, kur tik matote laisvos vietos ir dabar turim sulaukti Simon. ( pasakė Harry)
Monika iš karto atsisėdo prie Niall ir pradėjo kažką kalbėti. Šaunu, pamaniau, ji dabar mane paliko, kaip ir vieną.
- Ateik čia,Emile. (pasakė Harry, nes tik prie jo ,dar buvo laisvos vietos)
- Am... Okey. (nuėjau ir atsisėdau prie jo)
Už kelių minučių įėjo tas pats vyras, kuris mus čia ir pakvietė.
- O, sveikos. Jūs jau čia. Vakar nespėjau net prisistatyti. Aš Simon. Simon Cowell. Na, o dabar iš karto, manau einam prie reikalo. Rytoj ,visa grupė išvyksta į Londoną, todėl, jūs, panelės vyksit kartu. Išskrendam lygiai 10:00 am. Manau supratot, o dabar aš turiu eiti. Be to, dar pasilikit su vaikinais apsitarti dėl gyvenamosios vietos. Okey?
- Gerai, viską supratom (abi su Monika atsakėm)
Jis išėjo. Pasilikom su vaikinais.
- Okey. Tai gal pradėsiu aš, jeigu kiti vaikinai nesupyks. (pasakė Liam)
- Tai pradėk (atsakė Zayn)
- Londone, mes visi gyvenam atskirai. Aš su Sophia, Zayn su Perrie, Louis su Eleanor. Gyvenam butuose, o Harry su Niall turi savo atskirus namus. Todėl jums teks ,pas kažkuriuos gyventi. Jų namai baisiai dideli, vietos yra daug. Dabar, tiesiog jums reikia apsispręsti pas kurį gyventi.
- Aš noriu pas Niall. (tvirtai atsakė Monika ir atsisuko į Niall)
- Na, tuomet man teks pas Harry. ( nežinau dėl ko, bet mano žodžiuose nebuvo tiek daug džiaugsmo, kaip pas Monika)
- Tai viskas nutarta. Monika pas Niall, o Emilė pas Harry.
- Okey, na, tai mes jau gal važiuosim. (pasakiau jiems)
- Ne ne ne.. Pasakė Niall, aš jus parvešiu.
- Aš taip pat galiu jas parvežti. (paprieštaravo Niall, Harry)
- Ej.. biče, aš pirmas tai pasakiau
- Tada tu vešk Monika, o aš Emile. ( Harry pasakė Niall ir pasižiūrėjo į mane)
- Gerai, aš važiuoju su Niall, pasakė Monika ir jie abu išėjo.
Okey, turėsiu važiuoti su Harry. Harry visada buvo mano favoritas iš grupės, bet dabar, aš kažkodėl jo vengiu, nors turėčiau kaip tik, džiaugtis. Kas man yra?????
- Važiuojam? (Harry pasakė ir pasižiūrėjo į mane savo mielu žvilgsniu, jau maniau, kad susilydysiu.)
- Aha..
Ir atsisveikinusi su kitais vaikinais patraukiau paskui Harry, greitai jau sėdėjom, jo juodam „Range Rover“. Ir važiavom į viešbutį kuriame aš su Monika, esam apsistojusios.
- Kodėl man atrodo, kad tu manęs vengi? ( Harry paklausė manęs)
Oh gosh.. Jis mato mane kiaurai
- Nevengiu, tiesiog šiandien labai keista diena.
- Tuomet gerai, nes nenorėčiau, kad kai būsime Londone ir tu gyvensi su manimi, mes tik prasilenktumėme koridoriais ir nekalbėtumėm ( jis nusijuokė)
- Taip nebus, pažadu.
- Na va, štai jau ir tavo viešbutis. ( tai pasakęs jis sustojo prie pat įėjimo ir atsisuko į mane)
- Dėkui, kad parvežei. (pasakiau Harry ir jau žadėjau išlipti iš automobilio)
- Palauk.
- Taip?
- Gal gali duoti man savo numerį?
- Okey. ( išsitraukiau savo vizitinę ir jam padaviau)
- Dėkui.
- Tai tau dėkui, kad parvežei. (išlipau iš mašinos ir nuėjau į viešbutį)
Įėjau į savo ir Monikos kambarį. Jau buvo grįžusi Monika, tikėjausi, kad ji bus viena, bet ji buvo su....
KAMU SEDANG MEMBACA
Never say never - Lietuviška fanfiction.
Fiksi PenggemarVisuomet žinojau, ko noriu iš gyvenimo. Aš visuomet buvau ta, kuriai gyvenimas negaili beveik nieko. Beveik. Sakau beveik, nes, kad ir kokia laiminga aš bebūčiau, aš niekuomet neturėjau meilės, kurios man trūko labiausiai. Taip, vaikinų mano gyvenim...