-Um.. taip, kodėl neturėtų būti gerai? Aš gal tiesiog tavęs per daug pasiilgau? Ir šiaip, prie mano vaikino jokia kalė nelys!- Oh.. alkoholis jau pradeda kalbėti manimi, visai nebemastau ką kalbu, tačiau man tai velniškai patinka.
- Tavo vaikino?- nustebęs paklausė Harry.
- O tu manai kitaip?- paklausiau.
- Na..um...nežinau- Harry pasimetė.
- Ech..nesvarbu. Manau, man tikrai reikia eiti ir susirasti kokį kitą karštą vaikinuką šiame klube, nes tu manęs nenori ir....- Nepabaigiau sakyti ką norėjau ir atlaisvinau savo rankas nuo jo kaklo.
- Ne ne ne, tu niekur neisi, nes tave reikia parvežti namo, tiksliau į viešbutį. Tik pažiūrėk į save, tu visiškai girta.- pasakė Harry ir pakėlė mane ant rankų.
- ne.. tu neįdomus. Man neįdomu su tavimi. Tu nori mane parvežti namo ir nutraukti visus linksmumus.- sumurmėjau jam tyliai, kai jis mane paguldė į mašiną, o pats nuėjo atsisėsti prie vairo.
Mašinoje užmigau, tačiau pabudau iš karto, kai pajutau jog esu nešama ir netrukus paguldoma į minkštą lovą.
-Harry..- sumurmėjau taip tyliai, kad pati vos girdėjau.
-Taip?- atsisukęs paklausė Harry.
- Kodėl tau neatsigulus čia, su manimi?- pradėjau kalbėti gundančiai ir maniau, kad taip pavyks jį įsitempti pas save, tačiau buvau nuvilta.
- Tu girta ir juk tu pati sakei, kad aš nelysčiau prie tavęs. Todėl ne, aš negaliu tavimi pasinaudoti, kad kitą rytą tu manęs nekęstum dar labiau.- pasakė Harry ir jau ruošėsi išeiti, tačiau aš jį sulaikiau savo juoku.
- Koks skirimas ką aš tau sakiau, dabar aš noriu tavęs. Noriu tavęs čia ir dabar.- išsakiau jam viską ko norėjau.
- Kad ir kaip norėčiau, bet ne. Aš negaliu, nenoriu tavimi pasinaudoti.- vėl pasakė Harry.
- Aš nenoriu.. nenoriu tavimi pasinaudoti..- pradėjau mėgdžioti jo pasakytus žodžius.- Tiesiog ateik čia. Tai viskas ko prašau.- pakėlusi balso toną pasakiau.
- Gerai, bet ryte mes pasikalbėsime.- pasakė Harry ir atėjęs prie lovos nusiėmė savo marškinius ir atsigulė tik su apatiniais į lovą. O tuo tarpu aš jį tiesiog „ryjau“ akimis ir tai buvo geriau negu filmai.
- Pakalbėsim pakalbėsim.- galiausiai atsidusau.- tačiau yra viena sąlyga.- pasakiau jam.
- Kokia sąlyga? – atsisuko į mane.
- Tu turi mane pabučiuoti. Tik tiek.- pasakiau ir prikandau apatinę lūpą.
- Kad ir ką mes dabar padarysim, tu to neatsiminsi, todėl aš nenoriu.
- Nenori manęs pabučiuoti? Nuo kada?- pažvelgiau į jį klausiamu žvilgsniu.
- Aj, koks skirtumas.- pasakė Harry ir man nespėjus net sureaguoti, jo lūpos susijungė su manosiomis.
„Bingo! Aš pasiekiau tai ko norėjau.“ – pasakiau mintyse ir nusišypsojau.
Toliau prasidėjo dar ilgesni bučiniai, glamonės ir viskas ką mes darydavome ankščiau. Aš jau buvau to pasiilgusi. Harry‘io prisilietimai man buvo tokie nepaprasti, švelnūs ir viliojantys, kad aš tapau dar girtesnė nei prieš tai. Tik šį kartą mano girtumas buvo ne nuo alkoholio, o nuo Harry‘io prisilietimų, kurie kaskart mano kūnu leisdavo perbėgti tūkstančius šiurpuliukų. Viskas buvo taip sena ir tuo pačiu taip nauja. Mano kūnas buvo išsiilgęs to, ką turėjome ankščiau. Galiausiai aš žinau, kad Harry buvo išprovokuotas, tačiau jis pats apie tai galvojo ilgai ilgai. Todėl aš išpildžiau jo norus. Manau.
ESTÁS LEYENDO
Never say never - Lietuviška fanfiction.
FanficVisuomet žinojau, ko noriu iš gyvenimo. Aš visuomet buvau ta, kuriai gyvenimas negaili beveik nieko. Beveik. Sakau beveik, nes, kad ir kokia laiminga aš bebūčiau, aš niekuomet neturėjau meilės, kurios man trūko labiausiai. Taip, vaikinų mano gyvenim...