72 DALIS

726 36 3
                                    

Never Say Never

72 DALIS

Pabudau, kai kažkieno šaltos rankos prilietė manąsias. Tas šaltis privertė mano kūną pašiurpti. Tačiau aš neįstengiau pramerkti akių, tiesiog negalėjau. Po kelių minučių išgirdau moterišką ir kažkur girdėtą balsą.

Harry, kodėl ji nepabunda? – paklausė ji.

Neįsivaizduoju. Ir iš viso, kodėl tai vyksta? Kas jai?- Harry buvo sumišęs.

O Dieve, aš žinau kas jai.- tas balsas... pagaliau supratau, kad jis yra ne šiaip sau pašalinės merginos, o Monicos.

Kas?

Tai ilga istorija. Pabudus, manau, ji tau viską papasakos.

Nemanau, kad ji iš viso ką nors man pasakos.

Kodėl? Juk jūs „pora-kaip tvora“ ar kaip ten žmonės sako.- jos žodžiuose tiek daug sarkazmo.

Mes nebesame kartu ir tai buvo jos nuosprendis.

Šmaikštuolis- nusijuokė Monica.- Juk vėl susitaikysit. Jau pripratau prie jūsų nesibaigiančių išsiskyrimų ir susitaikymo nepraėjus nė kelioms savaitėms. Elgiatės kaip maži vaikai.

Tai visai kas kita. O dabar, gal jau gali papasakoti kas čia vyksta?

Gerai. Žodžiu, kai Emilė buvo maža, ji kartu su tėčiu važiavo pasiimti jos mamos iš oro uosto, tada kažkas nutiko, kad jis atsisuko į Emilę ir nepamatė priešais atvažiuojančios mašinos. Jie pateko į avariją ir nuo to laiko, ji regi kažkokias keistas vizijas susijusias su ta diena. Taip buvo ir dabar. Tai tik vizija, po kurios ji atsijungia.

Kur jos tėtis?- susirūpinusiu balsu paklausė Harry.

Jis sveikas ir gyvas. Viskas gerai.

Dabar suprantu kodėl taip atsitiko. Emi, netikėtai suriko kažką tokio kaip „Harry!!! Žiūrėk į kelią“ ir atsijungė.

Taip nutinka ne dažnai. Dažniausiai kai ji nervinasi arba per daug mąsto. Tai ją veikia ir net labai. Turbūt jūsų barniai ją paveikė, kad taip atsitiko.

Jaučiuosi kaltas dėl visko, ką jai teko patirti. Juk ji per mane dabar tokia.

Tik nereikia...- pagaliau pajėgiau pramerkti akis ir pašaipiai pasakyti tai Harry‘iui.

Emile, mes jaudinomės dėl tavęs.- abu vienu metu pasakė.

Na, Harry jau žino kodėl man taip, todėl gali palikti mane ramybėje.- kodėl aš šitaip kalbu su juo? Kas vyksta su manimi?

Gerai.- pasakė jis ir išėjo iš kambario. Tiesa, mes jau buvome grįžę į namus. T.y. Harry‘io namus. Aš šių kambarių savo namais laikyti tikrai negaliu. Galėčiau greičiau nešdintis iš čia kuo toliau ir pamiršti, kad toks žmogus kaip Harry Styles man buvo apsukęs galvą ir aš tikėjausi, kad galėsiu kurti su juo bendrą ateitį.

Aš jam viską papasakojau. Atsiprašau...- liūdnai pasakė Monica.

Kas padaryta, tas padaryta. Neatsiprašinėk.

Poryt išskrendu į Kaliforniją. Tėvai rengia kažkokį neįprastą vakarėlį Kalėdų proga ir mano grįžimo, nes grįžtu ten visam laikui.- liūdnai pasakė Monica.

Grįžti visam laikui??- mano akys išsiplėtė.

Taip. Aš išėjau iš darbo, kadangi nebenoriu dirbti kartu su Niall, o tėvų modelių verslas man tikrai išeis į naudą.

Never say never - Lietuviška fanfiction.Where stories live. Discover now