Harry P.O.V.
Prieš pusvalandį.
Sėdėjom su vaikinais ir kalbėjome apie turą, tačiau neužilgo mūsų pokalbį nutraukė telefono skambutis. Skambutis MAN. Vos išsitraukęs telefoną išvydau „Modest“ vardą. Jau tada supratau, kad kai atsiliepsiu tai neduos nieko gero.
- Turiu atsiliepti. – Pasakiau vaikinams šiek tiek sumišęs ir išėjau į lauką.
***Telefonu***
- Klausau.- Atsiliepęs pasakiau.
- Sveikas Harry. Kaip tu? Kiek žinau linksminatės. – Pasakė vienas iš „Modest“ administracijos narių.
- Am.. taip, šiek tiek.- Atsakiau.
- Turiu tau puikių naujienų.- pasakė jis.
- Tos tavo vadinamos „puikios“ nebus tokios, kaip sakai.- pasakiau piktai.
- Na gerai, turiu tau iš tikrųjų dvi naujienas.- pasakė „Modest“
- Sakyk.
- Pirmoji naujiena yra ta , kad nuo šiol tu esi laisvas grupės narys. Tiksliau nuo šiandien tu privalėsi toks būti.- „Modest“ balsas skambėjo su pasimėgavimu.
- K..ką? Ką tu pasakei? – rėkiau į telefono ragelį.
- Ką girdėjai Styles. Tu privalai išsiskirti su ta blondine. Jei to nepadarysi, pats žinai, jog pasekmės bus rimtos.
- Aš nežadu skirtis su Emile ir tu visuomet sušiktai kišiesi į mūsų reikalus. Man jau atsibodo būti tavo vergu!!! Ir aš to nedarysiu, nežadu skirtis su ja.
- Ramiau, ramiau. Tai tik viena mergina. Ir tu pats žinai, jog gali susirasti dar daug kitų. Viso pasaulio merginos nori tavęs, o ji.. o kas ji? Ji yra niekas. Ji tik paprasta šiukšlė, kuri vaidiną esą tave mylinti, nors iš tikrųjų taip nėra. Juk ji tik fanė. Praregėk Styles.
- Tu to nepasakei. Ji ne šiukšlė ir daryk ką tik nori, aš su ja nesiskirsiu. Tu jau pakankamai reguliuoji mūsų gyvenimus, interviu ir visą kitą. Bet to.. bet to jau yra per daug.- Rėkiau vis dar į telefoną.
- Juk žinai, kad šis pokalbis nieko nepakeis. Jau rytoj spaudoje atsiras antraštės „Harry Styles vėl laisvas“. Tai uždirbs mums daug pinigų.
- Man nusispjaut ant tų tavo pinigų, man susispjaut ant tavo tų kvailų užgaidų. – Pasakiau jam šiurkščiai.
- Manau, tu turėtum jai visa tai pasakyti. O antra naujiena yra ta, kad Kendall Jenner. Prisimeni dar tokią?
- Ko jai? – pasakiau be emocijų.
- Na, ji bus naujoji stilistė, kuri pakeis tavo merginą, tiksliau buvusią merginą.
- Ką? Ne, bet tu nesveikas. Ir kas su tavimi negerai aš nesuprantu? Iš pradžių verti mane išsiskirti su Emile, po to jau į darbą priimi tą Kendall. To jau per daug.
- Sėkmės Styles. – Pasakė „Modest“ ir padėjo telefono ragelį.
Baigęs kalbėti aš stovėjau piktas ir jau buvau beieškantis kažko, ką galėčiau išdaužyti. Mano visos emocijos sukilo, aš buvau piktas ir susierzinęs. Ir kaip jie drįsta šitaip reguliuoti mano asmeninį gyvenimą? MANO. Aš ne koks jų žaislas su kuriuo jie galėtų žaisti. Man jau atsibodo vergauti jiems.
YOU ARE READING
Never say never - Lietuviška fanfiction.
FanfictionVisuomet žinojau, ko noriu iš gyvenimo. Aš visuomet buvau ta, kuriai gyvenimas negaili beveik nieko. Beveik. Sakau beveik, nes, kad ir kokia laiminga aš bebūčiau, aš niekuomet neturėjau meilės, kurios man trūko labiausiai. Taip, vaikinų mano gyvenim...